Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
Kpt.Wojtek napisał/a
O k..., a jak Wielki Walen wyjdzie ze szpitala to moze byc baardzo glodny ;))
I pożre nam "forumowy gender plankton"?

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
Już prawie złapałeś prawidłowy  trop, ale znowu wpadłeś w ścieżynkę Pawłowa D.  Udało ci się nawet odróznić PIS od planktonu,  po czym znowu wracasz do stereotypów. I taka jest z wami rozmowa DD. Wtłoczyli wam do łba, że na prawicy jest tylko PIS i koniami z wozem wam tego nie wyplenią DDD

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

da®®io
aby, to twoje politykowanie jest nudne, rozstrzasasz ciagle sprawy ktore ludzi malo interesuja- czy ty idąc na randkę z fajnym facetem tez mu tak przynudzasz o polityce? czy myslisz, ze my faceci pragniemy z poznanymi kobietami dywagowac o polityce? czy myslisz ze w najblizszych wyborach twoj kukiz bedzie czym innym niz kanapowym planktonem- w calej Łodzi macie tylko.Apela w Sejmiei komu to potrzebne?

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Typowa Grażynka ze wsi
Typowa Grażynka ze wsi napisał/a
[...]
Owe sterotypy odpowiadaja rzeczywistości więc dlaczego się ich nie trzymać?

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

kukizowcy to najwieksze awanturnicze szkodniki, chcieli sie dorwac do wladzy z zemsty politycznej a teraz nie sa nawet przystawkami-smieszne zenujace niedowartosciowane popierdółki z pd.wsch zatupia-narodowy kresowo-galicyjski zascianek

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
Daro, ja nie chodzę na randki gamniu i gówno mnie obchodzi czego wy randkujący faceci potrzebujecie DD Domyślam się, że tobie wystarczą nogi w odpowiedniej pozycji, telewizor i pilot w ręku, żeby podczas stosunku kontrolować sytuację na boisku DD

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Po co wy ciagniecie ten durny watek?...wczoraj illum dzis ta!...po co sie wkrecacie?
Przeciez oni pisza to samo w kolko!...nie bedzie nic innego juz w ich wydaniu...

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Typowa Grażynka ze wsi
Ewciu ..Ilumka tak samo " wielbie" jak ciebie..spokojna twoja rozczochrana..koniec mi tu z zazdroscia! Nie bijcie sie o mnie:))))
1 ... 141516171819