Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
Z tym akurat nie da sie dyskutować i nawet byśmy nie chcieli, niebieski, unijny kolor bardzo pasuje do zawartości toi tojów D

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Nie kłam lwica, byłaś milusia i otwarta, bo myślałaś, że rozmawiasz z Illumem,  a jak cię zbiłam z pantałyku, to się wszystko posypało DDD

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Typowa Grażynka ze wsi
No własnie problem w tym że niekoniecznie. To byłoby reklamowanie tej niedobrej Unii a tymczasem opozycja cierpi na niedobór patriotyzmu przez co notorycznie krytykuje "światłe" poczynania Prezesa i jego pomagierów

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
Ale was pięknie wytresowali, jestem pełna podziwu. Jak psy Pawłowa, każdy przejaw patriotyzmu kojarzycie z Jarkiem i z pisem DD

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
No a z kim to kojarzyć jeszcze? Tylko PiS tam się liczy bo reszta to plankton

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
To ja jestem "plankton" DD Teraz będziesz już wiedział, że po prawej stronie jest PIS i plankton. To dobrze rokuje, dałeś krok do przodu D

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
Każdy kto choć przelotnie śledzi politykę ten wie że istnieje plankton który albo jest przez Prezesa "dopuszczany do koryta" albo nie.  Tam wódz jest jeden

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Kpt.Wojtek
Ryo2 napisał/a
Każdy kto choć przelotnie śledzi politykę ten wie że istnieje plankton który albo jest przez Prezesa "dopuszczany do koryta" albo nie.  Tam wódz jest jeden
O k..., a jak Wielki Walen wyjdzie ze szpitala to moze byc baardzo glodny ;))