Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

da®®io
po co sie zmuszac do zasypiania, moja metoda jest taka klade sie gdy padam, w uszy wkladam stopery, ukladam się na lewym boku, wylączam myslenie i zasypiam w 5 minut

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

po co sie zmuszac do zasypiania, moja metoda jest taka klade sie gdy padam, w uszy wkladam stopery, ukladam się na lewym boku, wylączam myslenie i zasypiam w 5 minut

Darku, nie zrozumiałeś, albo ja wyartykuowałam się mało precyzyjnie.
Tu absolutnie nie chodzi o to by się zmuszać, a znaleźć właściwy klimat.
Nie mam kłopotów ze snem, przeciwnie czuję, że jestem zmęczona i śpiąca. W sprzyjających warunkach zasnęłabym bardzo szybko.
Przeszkadza mi hałas i duchota w nocy. Do "ciała obcego" w uchu nie mogę się przyzwyczaić, ale być może będę musiała się przemóc.

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

da®®io
takie plastelinowe stoperki sa naprawde skuteczne-i gdy dobrze je sobie dopasujesz to tak wyciszaja otoczenie, ze slychac wlasne tętno-kosztuja 2 zlote i mozna je uzywac kilkakrotnie

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

takie plastelinowe stoperki sa naprawde skuteczne-i gdy dobrze je sobie dopasujesz to tak wyciszaja otoczenie, ze slychac wlasne tętno-kosztuja 2 zlote i mozna je uzywac kilkakrotnie

Ja tu dostałam takie niby miękkie gumowe sprężynki i mam wrażenie, że zbyt wielkie.
Popytam o plastelinowy odpowiednik, może jest coś podobnego, dzięki :)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
To jest syzyfowa praca, oni nie rozumieją podstaw marksistowskiej ideologii. U marksistów podstawą jest stworzenie problemu nie do rozwiązania koniec kropka.!!!Potem dorabia się metody i formy do problematyki, która nie ma sensu, jest nierzeczywista i wałkuje się to latami, niektórzy dorobili się nawet tytułów profesorskich na takim bełkocie.

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Jola napisał/a
da®®io napisał/a
[...]

ja uzywam takich-super produkt za 2 zlote:)
 kupisz je w kazdej aptece

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Typowa Grażynka ze wsi
grażynka, idz oprzatnac gospodarstwo i nakarm inwentarz

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
Każda Grażynka ze wsi jest w stanie zrozumieć,  że marksiści posługują się sofizmatami.
1 ... 10111213141516 ... 19