Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
Doprawdy? To jest poziom na którym operujesz pisząc że "Każde zdanie przez pierwsze 51 sekund, to nielogiczny bełkot.". Podałem pierwsze z brzegu zdanie mieszczące sie w owych 51 sekundach. Więc nie ja sprowadzam rozmowę na "niski poziom" :)

Oczywiście, że ty sprowadzasz rozmowę na absurdalne tory, bo każdy rozumie, że ja nie mogę się czepiać zdania, w którym ktoś powie np. "dzień dobry państwu", tylko chodzi o "prawdy objawione" dekodyki, czyli wymysły tej kobiety, próbującej przez 10 lat, wyleczyć się z dręczących ją zaburzeń umysłowych. :-)

Podajesz niepełną definicję metody jest ona też srodkiem prowadzacym do celu :)

Do jakiego celu? Powrotu do siebie?:-) Przecież ta kobieta (podobnie jak reszta szamanów) sama wymyśla nieistniejące problemy i cele, żeby później snuć absurdalne teorie nt. ich rozwiązywania i osiągania.
Technika prania mózgu stara jak świat.

W tym celu musiałbym tu przedstawić zasady działania dekodyki. W rozmowie z tobą nie ma raczej sensu gdyż temat cie nie interesuje i jesteś tu dla samego trollowania. Ale bez obaw , mam w planach wątek o tym (chyba że Jola mnie wyprzedzi) :)

Sam widzisz, jak ty niczego nie rozumiesz.:-) Temat bardzo mnie interesuje, czego dowodem jest chociażby nasza rozmowa.
Poza tym, gdybyś przedstawił te zasady, a ja bym je zastosował, to kto wie co by się stało? Może przestałbym być nacjonalistą i został np. gejem wojującym o prawo adopcji małych chłopców, a w przerwach nuciłbym piosenkę: "Przez miasta i wioski, prowadź nas Kijowski".? :-D

Istnieją i istniały dopóki nie zostaną wyjasnione przez naukę :)

O matko, wiedziałem, że zaniżasz poziom rozmowy ale nie sądziłem, że aż do poziomu średniowiecznego chłopa pańszczyźnianego.
No ale dobrze, opowiedz o tych przeszłych i obecnych cudach.
Zobaczyłeś na szybie wizerunek Maryji? Czy może chodzi ci o te bardziej współczesne, kiedy za czasów nierządu PO cudownie znikały miliardy złotych z państwowej kasy? :-)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Ja staram się dzielić tym co mam, ochłapów nie dałabym nawet psu. Czasem trzeba ciut odebrać swoim.

Uważam podobnie, choć "instynkt" zapewnienia potrzeb najpierw swoim najbliższym jest  naprawdę bardzo silny.

Swego czasu, oglądając film z czasu wojny, gdzie np. dostęp do żywności był mocno ograniczony, zastanawiałam się czy potrafiłabym przedłożyć dobro potrzebującego pomocy uciekiniera z Getta, nad dobro i ogólne bezpieczeństwo swojej rodziny.
Bezpieczeństwo nawet nie mnie samej, bo wiele razy rozważając podobne kwestie, tak sobie myślałam, że w trudnych czasach takich jak wojna, łatwiej jest samemu.
Tzn., gdy nie przeżywam bólu niedoli swoich bliskich, jestem w stanie efektywniej pomóc potrzebującym, bo nie muszę wybierać, moje dziecko, ktoś bliski z mojej rodziny czy dobro osoby w zasadzie mi obcej.

To są okrutne dylematy, i póki co, przed takimi nie stoimy. Tymbardziej pomoc osobom potrzebującym (dzielenie się tym czym mamy, i nie dlatego, że mamy tego więcej), powinna przyjść łatwiej i naturalnie.

Prościej jest dopóki jest się czym dzielić.
W przeciwnym wypadku, przez pryzmat braku mamy okazję samemu doświadczyć, lub obserwować, ile człowieka jest w człowieku.

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
nacjonalista napisał/a
[...]
Powołujesz się na jakiegoś wyimaginowanego "każdego" u którego szukasz zrozumienia dla swych głupot?   Prawdą jest że sam się wkopałeś pisząc jasno że "Każde zdanie przez pierwsze 51 sekund, to nielogiczny bełkot." Sam sprowadziłeś rozmowy na te tory a że są absurdalne to cóż , your choice.
Skąd pomysł że owa pani ma od 10 lat jakoweś zaburzenia z których sie chce wyleczyć? :)

nacjonalista napisał/a
[...]
Ona ich nie wymyśla. Idealnie sprawdza się tu stare powiedzenie mówiące o tym że "po owocach ich poznacie". Ona stworzyła metodę która pozostaje zwykłą teorią dopóki sie jej nie wypróbuje. A wtedy widać czy ma rację czy nie.  Na czym tu niby miałoby polegać owo "pranie mózgu"? :)

nacjonalista napisał/a
[...]
Ta rozmowa nie dowodzi twego zainteresowania tematem dekodyki lecz twego zainteresowania tematem trollowania, gdyż samą dekodykę skresliłeś na starcie, a teraz usiłujesz ją wyśmiewać licząc że zgodnie z ideą trollowania zdołasz wyprowadzić mnie tym z równowagi. Zasady pojawią sie w którymś z przyszłych wątków. Póki co czekaj lub badaj temat na własną rękę jezeli tak cię interesuje :)

nacjonalista napisał/a
[...]
Chłopa średniowiecznego? Bynajmniej nie uważam by to było "zaniżanie" w rozmowie z toba.
Ale proszę bardzo.  Komunikowanie się z kimś na drugim końcu świata kiedyś była cudem przypisywanym czarownikom , medium itp. Dziś mamy telefony , internet itd.
Dziś z kolei cudem są uzdrowienia które zaskakują lekarzy gdyż nie potrafią ich wytłumaczyć :)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2 napisał/a
Przecież podałem pierwsze zdanie (z owych 51 sekund gdzie według ciebie każde jest bełkotem) wiec wytłumacz na podstawie logiki dlaczego uważasz je za bełkot :)

Nie pierwszy raz nudzi się Atlantycki Mąciwoda i tu przychodzi po_wampirzyć :)

Taka logika u aspiranta do Alfy i Omegi, ciekawe czy dałby radę wdrapać się na Himalaje własnej hipokryzji ....chociaż w sumie to proste zagadnienie :)))

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
Jola napisał/a
Nie pierwszy raz nudzi się Atlantycki Mąciwoda i tu przychodzi po_wampirzyć :)

Taka logika u aspiranta do Alfy i Omegi, ciekawe czy dałby radę wdrapać się na Himalaje władnej hipokryzji ....chociaż w sumie to proste zagadnienie :)))
Mhmm i jeszcze pewnie wróci ale kit z tym. Wampirki i trolle od lat są dla mnie źródłem rozrywki . Obserwowanie jak próbują na mnie wampirkowac lub trollowac to niezły ubaw

Joluś zwrot "dałby radę" w odniesieniu do niego ma raczej mały zasięg wiec nie oczekuj zbyt wiele ;)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2 napisał/a
[...]

Już nie oczekuję :), a obserwując zafiksowanie znudzonego pseudo Logika Illuma, niezmiennie widoczny ten sam scenariusz: "w poszukiwaniu odczuwalnego bodźca w postaci adrenaliny wciąż manipuluje i prowokuje" :)
Bardzo nudny real musi być dla niego, a podobno inteligentni się nie nudzą, coś tu nie tak 😉

Kolorowych i cudnego dnia Krzyś :)

Ps.
Może jeszcze zasnę, niemniej bliskość od ulicy zaczyna mnie mocno męczyć....

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
Jola napisał/a
Już nie oczekuję :), a bserwując zafiksowanie Znudzonego pseudo Logika Illuma, niezmiennie widoczny ten sam scenariusz: "w poszukiwaniu adrenaliny wciąż manipuluje i prowokuje" :)

Kolorowych i cudnego dnia Krzyś :)

Ps.
Może jeszcze zasnę, niemniej bliskość od ulicy zaczyna mnie mocno męczyć....
Sztuczka nieprzetestowana (bo jakos nigdy nie miałem problemu z zaśnięciem).  Wyobraź sobie że powietrze którym wdychasz jest koloru błekitnego. Oddychaj w rytmie wdech na 4 , wydech na 8 (dwa razy dłużej). to ponoć uspokaja i ochładza .  Od siebie bym dorzucił inne podejście do dźwięków które na obecną chwilę Ci przeszkadzają. To taka inna perspektywa. Poszukaj w dźwiękach rytmu lub jezeli to jakiś jednostajny "szum ulicy" to wsłuchaj sie w niego i pozwól mu się ukołysać do snu :)

Czarownego dnia i pieknych snów Joluś (i jezeli cos z tego zadziała to daj znać) ;)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Jola
Niestety Krzyś, szum nie jest jednostajny, wyrywa ze snu szybko i głośno przejeżdżający samochód. Czasem przejeżdża kilka jednocześnie, innym razem pojednczo. Kupiłam sobie stopery do uszu, ale jakoś trudno się przyzwyczaić :)
I do tego arykańskie upały, w nocy 23st w najchłodniejszej części, pomaga wentylator, cichutka Rowenta i plastikowa butelka z zamrożoną wodą 🙂

ps.
Wczoraj już jednak ze zmęczenia odpłynęłam, ale wypróbuję metodę dzisiejszej nocy :)

Super dzionka Krzyś :)
1 ... 9101112131415 ... 19