Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
:DDD
Wziąłem pierwszy z brzegu filmik. https://www.youtube.com/watch?v=k0LxGNB_ubU

Każde zdanie przez pierwsze 51 sekund, to nielogiczny bełkot. A w 51 sekundzie pada stwierdzenie, że celem dekodyki, jest powrót do samego siebie.
Ciężko wymyślić większy debilizm, bo żeby wrócić do samego siebie, trzeba samego siebie opuścić, a nie można tego zrobić, bo elementarna logika zabrania, żeby cokolwiek samo siebie opuściło.:DDDDDDD

Każde kolejne zdanie, to bełkot w podobnym tonie. Może dla was opuszczanie samego siebie i powracanie do samego siebie, to prawdy objawione ale dla każdego normalnego człowieka, tak nie jest. :-)))

Kolejny filmik ma tytuł : "Prosty sposób na cuda" - czy mam tłumaczyć, że prosty sposób na robienie cudów, jest jeszcze większym debilizmem, niż opuszczanie samego siebie? :DDD

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
Przecież wziąłem pierwszy z brzegu filmik i wkleiłem link. Każdy może go odpalić i jeżeli jest normalny i zna podstawy logiki, to od razu zrozumie, że każde zdanie to bełkot.
A sama dekodyka to, cytuję: "powrót do samego siebie" - więc zanim powrócisz do samego siebie, zrób doświadczenie naukowe i wyjmij ołówek z ołówka, a potem włóż z powrotem ołówek do ołówka.:DDD

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
nacjonalista napisał/a
[...]

Tak? No to co by długo nie szukać biorę pierwsze zdanie. Brzmi ono: "Przedstawię dzisiaj metodę którą nazwałam dekodyka" . Gdzie w tym zdaniu jest nielogiczny bełkot?
Zwrot "powrót do siebie" nabiera sensu gdy się obejrzy cały film gdzie są wyjaśniane zasady dekodyki.
Co kolejnego filmiku to jak najbardziej wytłumacz dlaczego uważasz że jego tytuł jest większym debilizmem niż opuszczanie samego siebie :)

[...]

Przecież podałem pierwsze zdanie (z owych 51 sekund gdzie według ciebie każde jest bełkotem) wiec wytłumacz na podstawie logiki dlaczego uważasz je za bełkot :)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
Tak? No to co by długo nie szukać biorę pierwsze zdanie. Brzmi ono: "Przedstawię dzisiaj metodę którą nazwałam dekodyka" .

Ciesze się, że sprowadzasz rozmowę na tak niski poziom, bo dzięki temu, nikt nie ma żadnych wątpliwości, że nie posiadasz jakichkolwiek sensownych argumentów.:-)

Gdzie w tym zdaniu jest nielogiczny bełkot?

Nielogicznym bełkotem, jest użycie słowa "metoda", ponieważ ta kobieta żadnej metody nie przedstawia, tylko gaworzy bez sensu.:-D
Poza tym, metoda jest sposobem postępowania, prowadzącym do rozwiązania jakiegoś problemu, a żaden problem nie występuje.:-D

Zwrot "powrót do siebie" nabiera sensu gdy się obejrzy cały film gdzie są wyjaśniane zasady dekodyki.

Skoro tak twierdzisz, to udowodnij swoje twierdzenie.:-D

Co kolejnego filmiku to jak najbardziej wytłumacz dlaczego uważasz że jego tytuł jest większym debilizmem niż opuszczanie samego siebie :)

To jest debilizm, ponieważ cuda nie istnieją. :-D

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
No przecież wytłumaczyłem.:-D

[...]

Doprawdy? To jest poziom na którym operujesz pisząc że "Każde zdanie przez pierwsze 51 sekund, to nielogiczny bełkot.". Podałem pierwsze z brzegu zdanie mieszczące sie w owych 51 sekundach. Więc nie ja sprowadzam rozmowę na "niski poziom" :)

nacjonalista napisał/a
[...]
Wręcz przeciwnie. Przedstawia od 10:15.  Podajesz niepełną definicję metody jest ona też srodkiem prowadzacym do celu :)

nacjonalista napisał/a
Skoro tak twierdzisz, to udowodnij swoje twierdzenie.:-D
W tym celu musiałbym tu przedstawić zasady działania dekodyki. W rozmowie z tobą nie ma raczej sensu gdyż temat cie nie interesuje i jesteś tu dla samego trollowania. Ale bez obaw , mam w planach wątek o tym (chyba że Jola mnie wyprzedzi) :)

nacjonalista napisał/a
To jest debilizm, ponieważ cuda nie istnieją. :-D
Istnieją i istniały dopóki nie zostaną wyjasnione przez naukę :)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
nacjonalista napisał/a
No przecież wytłumaczyłem.:-D
Jak zwykle błednie :)