Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
nacjonalista napisał/a
A co? Nie umiesz sam wygooglać na YT jakichś "wykładów"? :D
A może ty już jesteś po "szkoleniu" za 650 zł.? :D
To zacytuj którąś "mądrość".:D
To ty poruszasz ten temat stawiając zarzuty nie ja. Wiec masz coś konkretnego co mógłbyś jej zarzucić czy nie? :)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Krzysiu,chyba sie nie doczekamy odpowiedzi. Cos musialo nacjonaliste wzburzyc...taki wrazliwiec,pomyslalby kto:))))Dobrej nocki tobie zycze! Nooo...Backenbauer i jego twarz bez miny,wow..nie do zapomnienia...masz racje:) Bey!

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Nie boj sie...nie wypral mi mozgu...to sa moje spostrzezenia z drugiej strong medalu bo nie idzie tylko patrzec sie na jedna...i twierdzic ze tak jest najlepiej gdy przyjmie sie “caly swiat”...Unia jest po to zeby w sumie europejczycy sie przemieszczali za praca i nauka...Mamy podobne wartosci i kulture...tamci Ludzie maja inne wartosci i kulture...

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Wszystkie sprawy, widzisz Lwiczko w jakimś koślawym zwierciadle. Ja zajrzałem tu, żeby wymienić kilka zdań z Anną i nikim więcej. To wy mnie obsiedliście całą gromadą i domagacie się ode mnie interakcji, chociaż wcale nie jestem dla was miły. Z tego wniosek, że to wy nie możecie beze mnie żyć.:-)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hienko,to co piszesz nie ulega dyskusji. Tylko,ze mi to szkoda czasu na przekonywanie nieprzekonanych z samego nicku NACJONALISTA. Zatem= ja narod. a inni be. Ja dla takich nie mam pobłazania:))) lece lulu..paaaaaa

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczko...lepiej nie karmic trola bo o to mu chodzilo...nie myslalam ze rozwiniecie ten watek ale coz...ave I na slonce jutro!:)...

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
To już tradycja Lwiczko. On operuje na poziomie sloganów ale gdy się go zapyta o treść tego czemu owe slogany przypisuje to sie wykłada ;)

Dobrej nocki ;)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
Słowa, które ubiera później w zdania, nie mają żadnych desygnatów. To się nazywa pustosłowie. Nic, co mówi, nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości, to tylko zabobonne wymysły i myślenie życzeniowe. Nic nie opiera się na nauce ani faktach. Czyli standardowe bla, bla, bla dla naiwniaków zagubionych we współczesnym świecie.:D
1 ... 6789101112 ... 19