Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

da®®io
nie, po tym kontekscie widac, ze to kierowane było do tego wyalienowanego szturmowca:)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

No co ty!...nie chcialo mi sie isc do gory i naciskac na tego nacjonaliste:))...jak jest taki bystry...to sie kapnie ze to do niego...bo do kogo innego?...chyba tylko on jest...zawsze na nie nie i nie!....

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
Póki co dziękuję za deklarowane zrozumienie  ;-), idę spać.
Dobranoc.

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

a po tym wpisie " chęć przynależności stadnej do obecnej tu lewackiej jaczejki " juz wiadomo, ze to jest psychol illum

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Też tak mi sie zdaje Darek :)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
No co ty!...nie chcialo mi sie isc do gory i naciskac na tego nacjonaliste:))...jak jest taki bystry...to sie kapnie ze to do niego...bo do kogo innego?...chyba tylko on jest...zawsze na nie nie i nie!....
Oki oki , wolałem sie upewnić tylko :D

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
*** UE ściąga do Europy ludzi w ramach humaitarnej pomocy a także dbajac o prawa człowieka  dba o tzw mniejszości ***

Gdybyś tę lewacką propagandę napisał w żartach, to byśmy się pośmiali ale zdążyłeś mnie już wiele razy przekonać, że ty w to głęboko wierzysz, a więc nie potrafisz samodzielnie myśleć. I to jest bardzo smutne.:-(

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Mamma mia Anno...deklarowane zrozumienie?? Wybrzmialo jakby nacjonalista wzial cie byl do siebie:)))) Strach sie bac:))Chyba pora spac:))za duzo wrazen od nacjonalisty ..spływa..;)))Dobranoc//
1 ... 3456789 ... 19