Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
*** Podzielonym społeczeństwem łatwiej się rządzi ***

No proszę, nawet lewacy rozumieją motywy działania marksistowskiej UE, która ściąga do Europy setki tysięcy najeźdźców oraz propaguje tęczowe dewiacje, żeby podzielić społeczeństwo i łatwiej je terroryzować, okradać i wyzyskiwać.
Dobre i to.

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
No co ty opowiadasz Ryo2?
Ty wcale nie jesteś moim wrogiem. Ty jesteś jedynie nieszczęśliwą ofiarą prania mózgów przez marksistów kulturowych.
Moimi wrogami są twoi idole i wodzusie.:-)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
Szansę, to można dać jakiejś jednej czy drugiej rodzinie ale nie setkom tysięcy wrogich najeźdźców.

Do nas nie przyjeżdżają setki tysięcy, my nawet samych dzieci, tymczasowo, nie chcemy...

Poza tym, czy mogłabyś mi wytłumaczyć, dlaczego mam chcieć, żeby obok mnie mieszkali jacyś obcy, skoro ja wolę, żeby mieszkali swoi?

Kim są swoi? To ta sama narodowość? Czy ja jestem swoja?

 Dlaczego mam się opiekować obcymi dziećmi, skoro polskie dzieci umierają z powodu braku pieniędzy na lekarstwa. Dlaczego adoptować obcych, skoro polskie bidule pękają w szwach?
Dlaczego dawać mieszkania i zasiłki najeźdźcom, skoro jest tylu polskich bezdomnych i biednych ludzi?

Masz rację!

To jest chore i nienormalne.
Najpierw trzeba się zaopiekować swoimi a dopiero później, jeśli coś zostanie, można myśleć o obcych.

Ja staram się dzielić tym co mam, ochłapów nie dałabym nawet psu. Czasem trzeba ciut odebrać swoim.

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
nacjonalista napisał/a
No co ty opowiadasz Ryo2?
Ty wcale nie jesteś moim wrogiem. Ty jesteś jedynie nieszczęśliwą ofiarą prania mózgów przez marksistów kulturowych.
Moimi wrogami są twoi idole i wodzusie.:-)
To oni nie są ofiarami (o ile istnieją) ? Przecież może być że są młodsi od idei które podzielają? :)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista

UE ściąga do Europy ludzi w ramach humaitarnej pomocy a także dbajac o prawa człowieka  dba o tzw mniejszości :)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

O nie...znow na to samo kopyto!:/...zmien plyte koles...swiat sie zmienia i nie bedzie tAki jak za komuny...ze tylko nasi beda tu zyc.!...w roku 2017 bylo w sumie 65 milionow uchodzcow...z czego 3 procent trafilo do europy... reszta na caly swiat...najwiecej uchodzcow jest z Syrii...sudanu I afganistanu...

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
hiena napisał/a
[...]
Ave Hienko ;)
 to na pewno do mnie miało być ?   Ja się zgadzam z tym co piszesz :)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Nie wiem, czy jesteś swoja, sama musisz to określić.:-)
Swoi, to tacy, którzy są przesiąknięci tą samą kulturą, co ja i wyznają te same, ogólne wartości - głównym wyznacznikiem jest oczywiście narodowość.
Nie znam Twojej narodowości ale na podstawie lektury Twych postów, uznaję Cię za swoją, gdyż (póki co) więcej nas łączy, niż dzieli.:-)

PS.
Oczywiście, nie bierz sobie tej swojskości bardzo do serca, jeśli chęć przynależności stadnej do obecnej tu lewackiej jaczejki, weźmie górę, to ja to zrozumiem.;-)
12345678 ... 19