Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

da®®io
fanatyczny nacjonalizm, rasizm, ksenofobia, nietolerancja to oznaki zatrucia " jadem kiełbasianym " zalegającym w konserwowej puszce

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
Miałeś nie wtykać nochala w nieswoje sprawy. Nie jestem zainteresowany żadną twoją opinią na jakikolwiek temat. Nie jest to też twój wątek i nikt cię do rozmowy nie zaprasza, bo ty i tak niczego nie rozumiesz.

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
wątek ogólny jest dostepny dla każdego :)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ty też Lwiczko, podobnie jak Darrio, nie umiesz czytać ze zrozumieniem?
Z kibolami i nawiedzonymi lewakami, nie mam o czym rozmawiać.

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
zyj jeszcze w tym swoim matrixie ze 2 lata, a potem szukaj sobie nowej nory na dekade, gdy Suweren da kopa takim jak ty skrajniacko-prawacki oszołomie

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
Oczywiście że jest dostępny ale to nie znaczy, że Darrio czy Lwiczka powinni go od razu zapaskudzać swoim jadem. To są ludzie, z którymi jakikolwiek dialog pozakibolski jest niemożliwy.:-)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
Nie "zapaskudzają jadem" tylko zwyczajnie piszą jak mają na to ochotę  :)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
Mnie już cieszy sam fakt pominięcie zabijania  :-).
To nie jest tak, że nie masz racji, masz, szczegolnie w kwestii gett, izolacji zamiast asymilacji. Ja jednak uważam, że przenikanie odmienności ubogaca. Nie chodzi mi nawet o mieszanie genów, choć i to jest dla ludzkości korzystne, ale kuktury, obyczaje, sztuka, języki, kuchnie...czy naprawdę nie dostrzegasz tych zalet?
12345 ... 19