Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
Aha,  czyli ja nie mam prawa pisać tego, co uważam za właściwe do napisania, ale oni takie prawo mają.
Nie widzisz tych Himalajów swojej hipokryzji? :-)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Padliście obaj ofiarą kaczego scenariusza znaczy się. Podzielonym społeczeństwem łatwiej się rządzi , no chyba że Wasze światopoglądowe róznice dotyczyły czegoś innego ;)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
nacjonalista napisał/a
Aha,  czyli ja nie mam prawa pisać tego, co uważam za właściwe do napisania, ale oni takie prawo mają.
Nie widzisz tych Himalajów swojej hipokryzji? :-)
A czy ja w którymkolwiek poście zabroniłem ci tu pisać?

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

da®®io
przeciez on podpisujac sie nacjonalista sam sie nadstawil do kopa- moze to masochista ?

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
męczy tupo, trzymaj sie prostej zasady traktuj innych tak, jak sam chcialbys byc traktowany bo w niczym nie jestes lepszym od innych

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
Oczywiście, że pośrednio zabroniłeś. Darek i Lwiczka zabronili mi bezpośrednio, a ty stoisz po ich stronie, więc jesteś takim samym zamordystą, terrorystą, wrogiem wolności słowa i bolszewickim cenzorem, jak oni.:-)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

przeciez on podpisujac sie nacjonalista sam sie nadstawil do kopa- moze to masochista ?
a) ma taki odpał że łazi wszędzie gdzie nie ma prawicowców w ramach "walki z wrogiem"
b) przylazł trollować (a misją trolli jest tzw "naruszanie strefy komfortu innych" bo mają z tego podnietę)
c) jakaś inna bzdura mu przyświecała

Wybierz sobie ;)

[...]

Me posty były natury bardziej edukacyjnej. A jeżeli w ramach swej prawicowej obsesji chcesz mnie postrzegać jako wroga to prosze bardzo :)