Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
nacjonalista napisał/a
*** UE ściąga do Europy ludzi w ramach humaitarnej pomocy a także dbajac o prawa człowieka  dba o tzw mniejszości ***

Gdybyś tę lewacką propagandę napisał w żartach, to byśmy się pośmiali ale zdążyłeś mnie już wiele razy przekonać, że ty w to głęboko wierzysz, a więc nie potrafisz samodzielnie myśleć. I to jest bardzo smutne.:-(
Samodzielnie stwierdzam że prawicowcom ktoś wdrukował do głów by gdy ktoś sie z nimi nie zgadza to pisać mu że "nie potrafi sam myśleć"

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
Oni nie są ofiarami, a ich wiek nie ma nic do rzeczy. To cwaniaki, coś na kształt trenerów personalnych, którzy manipulują podatnymi umysłami i żerują na nich.
Ty jesteś bardzo podatny na takie manipulacje - niedawno razem z Jolą, zachwycaliście się jakąś nową odmianą prania mózgów, wymyśloną przez starszą kobietę z problemami emocjonalnymi. :-))

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

jestem pewien ze to chory illum, zdradzilo go to haslo na kurtce w tytule watku i to okreslenie " lewacka jaczejka "

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
I w jaki sposób ona niby "pierze mózgi"? :D

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
Chyba przejałes sie felietonem Krzysztofa Vargi z Wyborczej...Ostatnie jego zdanie wlasnie to tytul twego wątku:)))Polecam! "Zjebka totalna" twego nacjonalizmu koles:))) Brataj sie ze swoimi a nie z nami:)))) Nic tu po Tobie!

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Dobranoc.:-)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
Nie mogę się wypowiadać w imieniu prawicowców. Ja się wypowiadam wyłącznie w imieniu ludzi, potrafiących samodzielnie i poprawnie używać aparatu pojęciowego, bo tacy ludzie, myślą bardzo podobnie do mnie. A jeżeli jakiś prawicowiec też tak myśli, to tym lepiej dla niego. :-)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Papieru toaletowego używam w zupełnie innym celu i na pewno go nie czytam. :-)
1 ... 45678910 ... 19