Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

da®®io
jako nacjonalista nastukales tutaj 17 postow, a my nadal nie wiemy czemu nas sobą tak dręczysz i o co ci chodzi

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
nacjonalista napisał/a
Nie mogę się wypowiadać w imieniu prawicowców. Ja się wypowiadam wyłącznie w imieniu ludzi, potrafiących samodzielnie i poprawnie używać aparatu pojęciowego, bo tacy ludzie, myślą bardzo podobnie do mnie. A jeżeli jakiś prawicowiec też tak myśli, to tym lepiej dla niego. :-)
Raczej nie skoro to wdrukowany komunikat . A czy obwieszczenie wdrukowanej treści mozna nazwać wypowiedzia? W sumie mozna tyle że jest ona błędna :)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
Pierniczy komunały, które dla niewprawnych umysłów, wydają się być prawdami objawionymi, chociaż nic z tego kompletnie nie wynika. Jest to ideologia służąca do bezmyślnego mantrowania. Oczywiście nie ona pierwsza i nie ostatnia to robi. Na świecie jest mnóstwo takich złotoustych "guru". Co prawda do Lenina czy Marksa, dużo jej jeszcze brakuje, no ale nie można jej za to winić, bo w takim natłoku różnych "mędrców" ciężko się przebić. :-)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
Może i nie czytasz ale gadac z nami lubisz:))))) zupelnie nie jak nacjonalista lecz wprawny wielokulturowy tęczowy rownosciowy nierasistowski pełnowartosciowy meżczyzna:)))) Ach te skrajności,jak one sie przyciagaja. Jedno bez drugiego ani rusz:)) jeden pan,jeden naród,jedna rasa. Pan Kaczynski :))))) Juz mu wypucowałes buty,ups,kolano?:)))) Sorry,pomylka,wszak to bolszewik nad bolszewikami:))) No i ten Bolek 2,czyli Antek esbek nad esbeki. Patrz twoje ukochane dzisiejsze WPROST:)))))

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ja juz mam dosyc tego tematu...ale okazuje sie ze jest coraz gorzej na swiecie...tyle uchodzcow bylo a moze i mniej za czasow drugiej wojny swiatowej I po...dlugi czas byl to dla nas odlegly problem...w dzienniku ze sie leja i wciaz cos sie dzieje tam...a teraz dotarl do nas...I jest to niestety duzy blad europejskiej polityki ze nie reagowalo sie wczesniej...no i internet tez sie duzo przyczynil do tego...

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nacjonalista
Konkrety poproszę a nie jakies pitu pitu o komunałach :)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
jejku,hienko,widze,ze na powaznie bierzesz nacjonaliste:)Wow! ja nie jestem do tego zdolna:))))Zmykam lulu,dobrej nocki! Jutro znow upalny,piekny dzien:))

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

nacjonalista
A co? Nie umiesz sam wygooglać na YT jakichś "wykładów"? :D
A może ty już jesteś po "szkoleniu" za 650 zł.? :D
To zacytuj którąś "mądrość".:D
1 ... 567891011 ... 19