Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Lwiczka9
Odnosze wrazenie grazynko,ze studiowalas nauki polityczne za komuny...Tyyyle wiesz o marksizmie ..:))) Nie tylko wiesz,Ty wrecz uwielbiasz te idee wielokrotnie sie nia posilkujac...To bozyszcze klasy robotniczej ma   w Tobie wierna fanke:))))) To dla ciebie zatem dedykacja,na 135 lecie smierci karolka..:))):

Za co kochamy Karola Marksa?
Jan Hartman

Świat z imieniem jego na ustach
Szalony zatańczył taniec
Taniec nadziei i śmierci

Karol Marks znaczyło socjalizm
Jego pióro żarliwe w cień odsunęło
Innych Hegla dziedziców zastępy

On z ekonomii Anglików
Z komunistów poczciwych rojeń
Francuzów, Żydów, Niemców
Połowicznych i nie dość postępowych
Miecz na burżuja kark tłusty ukuł

Nie ducha, lecz materii losem los człowieka
Przez dzieje się toczy potu strugą i krwi
Przez niesprawiedliwość ku sprawiedliwości
Z niewoli ku wyzwoleniu wszystkich i każdego
Od nędzy, strachu i ciemnoty ku życiu jasnemu
Bez znoju pracy nieludzkiej i wyzysku, tam
Gdzie maszyna pracuje, a człowiek tworzy
I świata ciekawy – wywczasu syty zażywa

W prostego człowieka ręku nowych czasów klucze
Robotnika, co dziś życie fabrykantowi oddaje
W obłędnym za zyskiem pogoni Systemie
Co z człowieka, z pracy jego towar uczynił
Towarów szaleńczą wymianą bez reszty zajęty

Lecz dzień przyjdzie rewolucji, gdy proletariusz
Obejmie nareszcie pracy swej narzędzia i owoc
W walce klas na wieki zwycięski

Tej robotniczej sprawie nauka się przysłuży
W tym prawda, by po słusznej znaleźć się stronie
By stronnikiem być sprawy, co i tak zwyciężyć musi

Skarbie,czyz to nie twoja robotnicza niedola przegonila tych wstreciuchow burzujow?? Chyba was tam kiepsko uczyli skoro namietnie łoisz pana karolka :)))

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
Odnosze się do tezy  tu postawionej , a wyłuskanej przez nacjonalistę z wykładu typowej przdstawicielki marksizmu kulturowego dotyczacej  opuszczania i powracania do samego siebie.  Nacjonalista raczył był zauważyć, iż ta pani postawiła  nieprawdziwą tezę, a ja tylko dodaję, że tezę tę argumentuje ona sofizmatami.  Kolokwialnie mówiąc jeden, wielki bełkot.
 Nie czytam" poezji" marksistów, a tym bardziej takich, którzy Polakom chcieli sprzedać taki właśnie bełkot, jako prawdę objawioną, bełkot dotyczył kazirodztwa.

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Lwiczka9
Grazynko,wiecej luzu:) Swiat sie nie konczy na polityce,belkocie i kazirodztwie:)Spojrz za okno..czyz nie zaslugujesz na chwile relaksu w sloncu lub w cieniu?:)Pozdrawiam...ja tez tylko przelotem,co tam u bockow slychac a nie na forum...

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
A coś merytorycznego?  Czy uważasz, że nieprawdziwa teza np: lwicom podczas rui wyrastają dwa dodatkowe narządy rozrodcze, poparta sofizmatami, po czym udokumentowana w wielkim marksistowskim dziele pt            "Lwice w Afryce"  mogłaby wpłynąć na zmianę postrzegania przez ciebie świata i zrozumienia kłamstwa jakimi marksiści pasą ludzi na okrągło, czy raczej szukałabyś tych dwóch dodatkowych narządów?

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Lwiczka9
DDDDDD Grazynko,naprawde jestem pelna uznania,ze ci sie chce chciec:)))))) Dostarczasz mi dzis niezlej rozrywki,akurat sie lekko nudze ..ale nie rozpedzaj sie:))) Moim chlopakom domowym chyba nie dorownasz:))))merytorycznie to juz bylo via 35 lat pracy zawodowej z podobnymi tobie,teraz wrzucilam na luz,i mam sie swietnie,a wy...no coz...jojczcie dalej i zbawiajcie ten kaczorowy swiatek..Co dzien to nowa atrakcja z wami:)))) Skocz na Atlantyde,tam Ewcia sie nudzi bardziej niz ja:))))

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
Ale to ja jestem Ewcia głupiutka lwiczko i nie wierzę, że ty przez 35 lat powiedziałaś choć jedno merytoryczne zdanie DD

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Lwiczka9
Ewunia jak milo cie widziec:)))) Gdybys nie byla taka tragiczna to naprawde bylabys smieszna:))))Mialam nadzieje ze jojczenie dobiega zza innego krzaczka,ale skoro to ty to bywaj zbawczynio kaczorowego swiata....Nic mi po wymianie z toba literek.PS.a jednak mnie dopadlas,poszukujaca mnie:)))) lubisz takie zabawy w przebieranki:))transowas najwidoczniej,no coz,ja cenie odmiennosci,wiec witaj  w wielokulturowym swiecie:))) wymiotlas nas z atlantydy jak rasowa miotla a teraz za nami kwilisz..Oj,no nie masz ty z kim tam pojojczyc oj nie masz:))))Zachecam jednak do podjecia rekawicy z kolezankami Serenity,Michalina czy Kawusia:))) Przeciez sa rownorzednymi partnerkami dla ciebie:))Naprawde zaszczyc je swa uwaga,mi juz nadto jej poswiecilas.. Do...nigdy:)))PA!

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
Mylisz kwilenie z dobrą zabawą DD. Jak można  tu nie wejść i nie robić sobie z was jaj. Przecież piszecie takie bzdury, że należy to bezapelacyjnie  obśmiać. DD

" Jak one te studia kończo, jak one tak ciężko myslo"   Kogel-mogel (1988) DDDD
1 ... 11121314151617 ... 19