Śmierć wrogom Ojczyzny

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Witaj Lwiczko, już Darkowi miałam pisać, by nie dawał się podejść, bo to Ryszard tak prowokuje.
Jak nie Alicja (Ilum), to Ryszard (Ewa), to oni tu piszą anonimowo, wkręcając forumowiczów dla swojej "zabawy".

Nudzi im się na Atlantydzie dlatego tu przychodzą bawić się jak lubią. Prymitywne to, radość, że kogoś udało się wkręcić.

Znamy tu Lwiczko siebie, nie warto reagować na wpisy tej dwójki mega manipulantów,.którzy potrafią mieć co post to inny nick, a dodatkowo innym wmawiać "głupkowatość", bo się w ich perfidnej zabawie nie zorientował.

Niech się wzajemnie wkręcają, a najlepiej niech prowadzą monologi.

Nie piszę już na Atlantydzie i nawet mnie nie kusi.

Pozdrawiam Lw9 :)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
Jolcia gamoniu, najzabawniejsze jest to, że nie potraficie odnieśc sie do tematu, nie macie argumentów, bo rzecz jasna takowych nie ma i to jest najzabawniejsze,  a to, czy ja piszę jako Grażka, czy jako Ryszard Ochódzki D nie ma najmniejszego znaczenia w tej zabawie D.

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
Ryszardowuniu  , wiiitaj !!! :D

Co tam słychać w patriotycznym świecie prawdziwych Polakopolek? :)

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ona jest tak znudzona...ze nawet na urlopie jest sfrustrowana I pisze tu:)))...

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Tak Jolu,rasowy ruski troll nam sie klania:))) spoko.Pelnia w strzelcu skutkuje gadulstwem i brakiem samokontroli nad emocjami,wiec komus sie tu wylało:))) ja niezaleznie czy  to grazka,jaszka czy inna Fistaszka staram sie reagowac na bzdety i nie ujmuje mi ze nie wiem,ze to akurat jakas ewcia,ilus czy inna zaraza...:)) kazda glupote tepie niezaleznie od nicku:))
To prawda,ze nie ma do czego ciagnac...do bloga Lota i jego satelickich div?:)) I oto wlasnie chodzilo,zeby sie wreszcie taka poczuc,a nie dzielnicowa:)))A szu szuka innych glebokich przyczyn:)))Zmykam,szkoda czasu na ..kogokolwiek spoza multikulturowian;)))
Ponadto ten bot juz mnie skutecznie zraził..chyba na dluzej...Pozdrawiam...

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
Obecnie prowadzimy rozmowy z producentami toi tojów, dotyczące zmiany materiałów z których są produkowane.  Tym samym zmniejszymy ilość zamachów dokonywanych na opozycję.  DD

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Typowa Grażynka ze wsi
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Oświadczam, że nie jestem juz na urlopie od poniedziałku DDD.

Re: Śmierć wrogom Ojczyzny

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Typowa Grażynka ze wsi
A o kolorach pomysleliście? Będzie patriotycznie ? (bo jak sobie przypominam swego czasu niektórzy posłowie nawet tęczę warszawską chcieli upatriotyczniać tak by była dwukolorowa)