moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

Lwiczka9
Hej.Zgadzam sie ze warto byc obiektywnym i nalezy takze usuwac obrazliwe fragmenty znajomych z forum.Zdarza sie w ferworze. Czy jest opcja usuniecia postu przez autora lub usuniecia posta innego uczestnika  czyli taka osobista moderacja czy trzeba Tobie to zglaszac? To by ulatwilo Tobie bo dzis obserwowalam dyskusje T. I logiki i moglam od razu reagowac ale chyba takiej opcji brak? Dziekuje Szuwarku za te prace. Ostatnio wpadl.mi w rece artykul o najciezszej i najbardziej wyczerpijacej pracy....moderatorow na swiecie. FB zatrudnia ich na kilka miesiecy bo mowa nienawisci jest juz nie do ogarniecia...wypalaja sie a potem zatrudnisja nowych. Nie maja na etatach moderatorow.
Pozdrawiam i dobrej nocki zycze! Dzieki za yeksty o trollingu..czekaja na lektute.

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Napisalam to po tym...jak sie Okazalo ze tez mam szlaban...wczesniej lwiczka tez... a tutaj trole...zaczely sie produkowac i prowokowac...najpierw o ane ale napisalam mu niech jej to napisze nie tu...i byla cisza...potem Sam widzisz sprowokowaly darka I lwiczke...tak trudno ci dac im blokade?...

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

Oczywiscie dzieki za przeniesienie dyskusji T.i logiki o.mojej skromnej osobie do.kosza :))))) Kiedy to ginie?

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
To bylo moje ostatnie zgloszenie...robta co chceta I ave...

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

Lwiczka9
Hienko...dzieki ze zglosilas...tu chyba jest inny regulamin niz na Atl....

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Moim zdaniem ta logika...to dzielnicowa te haha i szczegoly co ostatnio pisalas na watku o zyczeniach...wtedy byly ona i Ana ...falszywce straszne tu siedza...a jacy musza  byc falszywi w realu dopiero:)))...

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
 Sam widzisz sprowokowaly darka I lwiczke...tak trudno ci dac im blokade?...
Niestety na forum "Nabble" blokada / ban nie działa w przypadku anonimowych nicków. Można ewentualnie wyłączyć możliwość pisania dla wszystkich osób niezalogowanych...

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hienko...takie juz sa i nie poradzisz..Mozna je tylko omijac ale i tak wykorzystaja Twoje Moje slowa. Ludzie sa rozni...wredota nie rodzi sie sama...Musza byc b.samotne i na forum odreagowuja swe frustracje..nawet o tym nie wiedzac...Oczywiscie nie pochwalam tego ale...nie zamierzam ich prostowac.Przecuez ta karma do nich wroci....Moge tylko omijac jak...
12345