moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

Lwiczka9 napisał/a
Oczywiscie dzieki za przeniesienie dyskusji T.i logiki o.mojej skromnej osobie do.kosza :))))) Kiedy to ginie?
Mogę skasować od razu / dzisiaj, jeśli tylko chcesz. Lubię zostawiać na dłużej w koszu takie napastliwe treści, bo są one dowodem na głupotę tych ludzi. Skasować teraz?

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
A niech sobie tam pokwitna jakas dluzsza chwile:))) Nie mam nic do ukrycia a to swietny dowod na glupote i ...frustracje...chyba zreszta seksualna :))))

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

Dziekuje Ci i tak jutro rano zrobie. Pozdrawiam i spij dobrze:)

[...]

Pewnie, że nie masz nic do ukrycia, bo słyszałem, że jesteś fajną i seksowną dziewczyna :)

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

Lwiczka9
Wiesz Szu...kobieta z wiekiem zyskuje...:) a ze w talii tez..?  Nogi za to pozostaja ciagle do samej szyi:))  ostatnio ogladalismy zdjecia i myslalam ze maz patrzy na dlugie nogi jakiejs laski i ofuknelam go..a on...Przeciez to Ty i Twoje nogi:)) ubaw byl niezly...Spoko..trzymam sie nienajgorzej...:))) I nadal  blondi:)) Pa Przystojniaku. Ps. Milo ze przeprosiles Michaline.

[...]

To tylko pozazdrościć mężowi takiej zgrabnej  i mądrej dziewczyny, miłych snów Lwiczko :)

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
To bylo moje ostatnie zgloszenie...robta co chceta I ave...
Spoko Hienko, przecież nie mam do Ciebie pretensji o zgłoszenie napastliwych komentarzy, to bardzo dobrze, że poprosiłaś o interwencje.