moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

Re: Administracja nie spac!

hiena
O! Nie wiedzialam ze cos ci zalezy na jakiejs hienie;)...ale te chlopaki?...mnie nie podchodza...szczegolnie ten jeden...dziwne ze tu nie zagladna do ciebie?...

Re: Administracja nie spac!

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Hienko:  Rat tez dostrzega to pierdusinskie towarzystwo od dawna...coz...sila naszych przyzyczajen jest wielka:))) Nie obrazi sie jesli tu wkleje jego symptomatyczny wpis liryczny,bo pewnie tez juz wie,ze TAM nic nie wykrzesa z "plodnych umyslow"> Lubie go czytac,i czy nie trafia zawsz e wsedno? dlatego go tam ignoruja. Nie lubią prawdy..:

Zanim zamknie się okno dla nielogowanych,
definitywnie i ostatecznie
napiszę jeszcze grzecznie
parę rzeczy banalnych i mocno ogranych.

Właściwym jest taka anonimów eliminacja,
niepotrzebne waśnie
nim słońce zgaśnie
pojawi się wreszcie na forum jedyna racja.

Kultura słowa, pożądany tak odpoczynek
ciasteczka słodkie
zdjęcia z kotkiem
dla chłopców miłych i grzecznych dziewczynek.

Ma rację tutejsza cierpliwa i miła gospodyni
atmosfera miła
ciepełkiem biła
herbatka lub kawka - czajniczkami dymi.

Pijcie sobie słodko wzajem z usteczek
o magii i zwierzętach mocy
do późnej nocy
wzruszeniom dając jedwabnych chusteczek.

Na koniec powiem czym jest broń
zabawką małą
ze stali całą
prawdziwy mężczyzna podąża doń.

Widelec, nóż czy nawet siekiera
to zbrodni przyczyna
tak się zaczyna...
pistolet, rewolwer - tego nie zawiera.

Pozdrawiam magów wielkich i mądre czarownice
nim przeminę
stąd się zawinę
będę czytał was - niejeden raz pewnie się zachwycę.

Tymczasem żegnam bo bez loginu tu biegam
piękna jednorodność
umysłu płodność
to wszystko w was od dawna bez trudu dostrzegam.

Sorry Rat:)

Re: Administracja nie spac!

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Myslalm o Racie i Henrym. Znam ich kupe czasu. Nie zagladaja,bo po co? maja swoje zycie. H.to nie wie nawet o istnieniu MultiForum,a rat byl niedawno,a jak pamietasz wadzil sie z szu,ale teraz go przeprosil i sie pogodzili.  Hienko....lece w czytanie...PS. pewnie ze Cie lubie:) Kiedys owszem inaczej bylo..nie znalam cie...wczytalam sie w litery...jestes spoko gościówa:)

Re: Administracja nie spac!

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Tak widzialam...tyle ze to nie sa wypociny!...wypociny mialkie to dzis produkuja...Ana jak jakas infantylna dzis o siusiakach:D)))...ta chce wiedziec czy na gorze jest sabat  I czarownice! :)))...ludzie co to Ma byc?...czy to dorosli pisza?... ciezko mi wierzyc momentami...a Ww wiadomo pacholek nadworny:))...nie Ma z kim wyjsc na piwo lub nie chce zapraszac nikogo?...ale co tam! wazne ze jest forum i Ma poklaski  no i wszystko mu Wolno...

Re: Administracja nie spac!

hiena
A to nowy wyprodukowal juz? a...ten o wojtku wczoraj tez byl niezly:))...no zapomnialam ze to forum dopiero sie rozkreca...czytalam cos ale nie wiedzialam juz o co tam I’m poszlo...tez juz nie pamietam o co poszlo miedzy nami...chyba mnie wkurzalo ze zadajesz sie z bufonem i ratem? Albo cos innego ?... niewazne Ty jestes rownie spoko i na poziomie babka...mamy nawet podobne opinie...choc ja hiena a ty lwica;)))...naczytaj sie...ave:)...

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi
Zgadzam się, ale skoro przenoszę do kosza obraźliwe inwektywy trolli (lub moderuję), to nie mogę robić lipy i przymykać oko na inwektywy znajomych, których lubię. To znaczy, mógłbym, ale wtedy byłoby to przecież słabe, nieobiektywne i nie w moim stylu. Czasami mogę czegoś nie zauważyć (bo nie wszytko jestem w stanie przeczytać), ale w tym przypadku nie dało się nie zauważyć tych obraźliwych inwektyw :)

Ps. ale jeśli macie jakąś inną wizję lub jakiś fajny pomysł jak takie obiektywne moderowanie miałoby wyglądać, to zawsze możecie swój pomysł przedstawić, jestem otwarty na wszystkie fajne pomysły.

Kasowanie tylko inwektyw wrogów, a zostawanie znajomych, raczej mi się nie podoba...

Można by ewentualnie przybrać taką formę moderacji, że moderator interweniuje tylko i wyłącznie po zgłoszeniu postu, no ale wtedy trzeba wziąć pod uwagę, że pewnie sporo wulgarnej czy napastliwej treści wisiałoby na forum, bo nie każdemu się chce zgłaszać (to całkiem normalne).

A przecież nie każdy lubi napastliwych treści np. Hienka już wołała o inwencję moderatora (a nie było mnie zaledwie pół dnia).

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

hiena
Gdzie tu widzisz inwektywy?...

Re: moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

hiena napisał/a
Gdzie tu widzisz inwektywy?...
Tutaj ich nie ma, były natomiast w poście Dario (tym kierowanym do Lothara, któremu pomyliły się fotki) :)