na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
był to ciężki mecz do oglądania -  wyszarpany remis 2:2 w ostatnich 10 minutach -obawiam się, że  takie ciułanie punkcików nie da awansu:(

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
no to mamy transferowy hicik:) bo Widzew po skomplikowanych negocjacjach pozyskał wartościowego, doświadczonego pomocnika Mateusza Możdżenia - byłego gracza Lecha, Lechii, Korony, Zagłebia Sosn. - może teraz Widzew ruszy z impetem gdy napastnicy zaczną dostawać pod bramką więcej piłek

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
stanęliśmy nad przepaścią:((( - przegrana w Częstochowie po fatalnej grze - czerwona kartka dla " Radwana " i zjazd w dół w tabeli - a więc to będzie mało radosna runda-niestety:(((

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
Ten post był aktualizowany .
zaprzestaję kontynuowania tego wątku dopóki nie nastąpi poprawa gry i drużyna nie otrząśnie się z tego marazmu i znajdzie się w pierwszej 3-ce w tabeli, a na razie pasuję bo trafia mnie szlag:( - może wiosną będzie lepiej -

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

MaryLou
Dobry pomysl,po co sie katowac?/// Na wiosne bedzie lepiej:)!
LKS prowadzi z legia na pocieszenie:)

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
musiałem tutaj zajrzeć i napisać tę radosna wiadomość skoro wygralismy:))) 3:1 z liderem z Rzeszowa

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
Ten post był aktualizowany .
nawet zastanawialem się czy isc na ten mecz, ale po tym co grali zabraklo mi nieco wiary w sukces- teraz troche zaluje bo to musial byc emocjonujacy mecz - ale spoko jeszcze jest wiele meczow w tym sezonie wiec nic straconego

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
najpowazniejszym przeciwnikiem Widzewa od lat bedzie w Pucharze Polski Slask Wroclaw i to dopiero bedzie prawdziwy sprawdzian dla mojej drużyny

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
Leionovia była lepsza i groźniejsza, ale to Widzew wygrał 0:2 bo wzmocnila sie jakość defensywy na pozycji bramkarza

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
da®®io napisał/a
najpowazniejszym przeciwnikiem Widzewa od lat bedzie w Pucharze Polski Slask Wroclaw i to dopiero bedzie prawdziwy sprawdzian dla mojej drużyny
no i ten pucharowy pojedynek mamy juz za sobą - byłem na tym emocjonującym meczu - a ten dośc zaskakujący wynik 2:0 dał nowe nadzieje na lepszą gre zespołu ktora da ten upragniony awans - teraz ligowy pażdziernik, a pod koniec m-ca kolejny ciężki mecz w Pucharze Polski z Legią - przeciwnik raczej na tym etapie jeszcze nie do pokonania ale Widzew powinien grac takie mecze jak najczescie bo to najlepszy sposob na zdobywanie doswiadczenia i podnoszenia poziomu gry - ja po cichu liczę na naszą wygraną np. po karnych:)))
1234567