na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
był to ciężki mecz do oglądania -  wyszarpany remis 2:2 w ostatnich 10 minutach -obawiam się, że  takie ciułanie punkcików nie da awansu:(

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
no to mamy transferowy hicik:) bo Widzew po skomplikowanych negocjacjach pozyskał wartościowego, doświadczonego pomocnika Mateusza Możdżenia - byłego gracza Lecha, Lechii, Korony, Zagłebia Sosn. - może teraz Widzew ruszy z impetem gdy napastnicy zaczną dostawać pod bramką więcej piłek

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
stanęliśmy nad przepaścią:((( - przegrana w Częstochowie po fatalnej grze - czerwona kartka dla " Radwana " i zjazd w dół w tabeli - a więc to będzie mało radosna runda-niestety:(((

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

zaprzestaję kontynuowania tego wątku dopóki nie nastąpi poprawa gry i drużyna nie otrząśnie się z tego marazmu i znajdzie się w pierwszej 3-ce w tabeli, a na razie pasuję bo trafia mnie szlag:( - może wiosną będzie lepiej -

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

MaryLou
Dobry pomysl,po co sie katowac?/// Na wiosne bedzie lepiej:)!
LKS prowadzi z legia na pocieszenie:)

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
musiałem tutaj zajrzeć i napisać tę radosna wiadomość skoro wygralismy:))) 3:1 z liderem z Rzeszowa

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

nawet zastanawialem się czy isc na ten mecz, ale po tym co grali zabraklo mi nieco wiary w sukces- teraz troche zaluje bo to musial byc emocjonujacy mecz - ale spoko jeszcze jest wiele meczow w tym sezonie wiec nic straconego

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

najpowazniejszym przeciwnikiem Widzewa od lat bedzie w Pucharze Polski Slask Wroclaw i to dopiero bedzie prawdziwy sprawdzian dla mojej drużyny
123456 ... 19