nieobiektywizm i nierówne traktowanie użytkowników na forum NOWA ATLANTYDA czyli jak działa polityka parasola

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

da®®io
wszystko mi ta zamordziasta pani pokasowala-uniemozliwiajac mi ripostowanie- zarzucila forum swoim obsesjami uderzajacymi we mnie -zawezwala do obrony swojej czci konserwowe czosnki ISTNA INKWIZYCJA I UBECKA CENZURA

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

da®®io
Marcin - mam wrazenie, ze ta Serenity to jest inna osoba niz Sylwia z Marsa-ta wladza administratorska ją zdeprawowala-sama lamie regulaminy ktore stworzyla-tam panuje nepotyzm i zamordyzm

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

da®®io
WYREJESTROWAŁEM SIE Z ATLANTYDY BO JUZ NIE ZDZIERŻYŁEM TEGO CO TAM SIĘ DZIEJE-
PONAD 3200 MOICH WPISÓW POSZŁO PSU W ...

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

Lwiczka9
Moje gratulacje...Nie  czas żałować  róz gdy płona lasy.. A wiesz ze to powiedzial pan Juliusz Słowcki w Lilli Wenedzie....

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

da®®io
lwiczko ale mnie trafia szlag gdy oni dalej pod moją nieobecność na tym watku Serenity wylewaja brudy na moją głowę-mnie tam się źle pisze i juz mnie to irytuje, ze musze reagowac na ich prowokacyjne zaczepki-powinienem miec to w d. ale nie potrafie byc obojetnym

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

da®®io
Jolu, tego mojego wątku juz nie ma na Atlantydzie-czy ona ma nas za " śmieci " ? my się męczymy, wypisujemy elaboraty, a ta udzielna zamordysvyczna dyktatorka jednym cenzorskim cięciem niweczy nasza prace-czy na nią juz nie ma bata? czy Nabble nie powinno byc poinformowane do jakich celow wykorzystywana jest ich platforma przez tą zi diociałą administratorkę-Jolu dzięki, za to Twoje zaangażowanie w ten konflikt po mojej stronie-widzę, ze mnie choc troche rozumiesz-dziękuję:)
123