nieobiektywizm i nierówne traktowanie użytkowników na forum NOWA ATLANTYDA czyli jak działa polityka parasola

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

da®®io
wiesz co ona zrobi, ona usunie caly ten watek,z a ja tego nie chcę bo dałem tam odpór tym trollom, co robia sobie jajca z tych bolesnych problemów -szkoda tych moich wpisów zeby przepadly

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

da®®io
poczytalem sobie kilka wywodów tej kurek, i to jest przerazajace ze to jest absolwentka z Uniwersytetu JPII-to jest oszolomstwo którym zywi się trollica Aby

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

Dario, poczekajmy do wieczora, na razie nie ma na forum administratorki. Być może jak wróci, to sama zareaguje. A Twoje rzeczowe i mądre argumenty przecież i tak się bronią wbrew próbom umniejszenia Twojej wartości przez Illuminatusa. Także spokojnie, nie przejmuj się trollami wypisującymi brednie.

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

da®®io
zobacz co tam zaczyna byc rozgrywane-robią tam podszywki pod moj podpis i jeszcze bardziej wkręcają we mnie skołowaną Serenity-tam jest już  powoli jak bylo na marsie-ja tam nie mogę walczyć bo slabo mi się tam publikuje-ale po ilosci wpisow pod nickie widac co jest podszywa a co nie, ale Serenity udaje ze tego nie rozróznia i wszystko przypisuje mnie-ja swoich wpisów się nie wstydzę bo sa zamierzone i przemyslane

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

da®®io
zacząłem pisac drukowanymi to ta banda prowokatorow też , ja mam kilka kodow pisania i te trole dążą do takiego podszywania zeby robic zamieszanie i ferment

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

da®®io
Pani Serenity, jak mozna pozostawic chamski insynuacyjny prowokacyjny obraźliwy wobec mnie tekst illuminatusa dajac mu ochronę przez przeniesienie do polityki, a jednoczesnie mój protest domagajacy się obiektywnej reakcji wyrzucic do kosza-mam wrazenie, ze Pani nie mysli i nie potrafi kojarzyc wpisów czym dala Pani dowód na lubu dubu atakujac mnie w niewybredny sposób w zwiazku z nie moim postem, bo to jest perfidna prowokacyjna podszywa na która zareagowała Pani w sposób agresywny i oburzający

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

da®®io
poszalałem troche na Atlantydzie, ale kopanie się z tą toksyczną końską muchą -modliszką Serenity nie ma sensu-bo to osoba o inklinacjach zamordystyczno-dyktatorskich-szkoda na nią energii

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

da®®io
moim cele było zeby ten konserwowy beton Atlantydzki dowiedzial sie o podlitzmanstadzkim obozie zaglady Kulmhof w Chelmnie nad Nerem w ktorym bestialsko zamordowano ponad 200 000 ludzi ale Serenity wykasowala o tym moje wpisy bo ja niby urazil watek o modliszce, a ja mam przekonanie, ze powodem tego bylo moje kolejne spiecie ze strasznym illumem ktorego trzyma pod parasolem
123