przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

pozdrawiam nieugiętego
Loth-a spotka niespodzianka,kiedy Lucyf połączy go z Ilumi.
Nie ma takiej kobiety,której nie można by zastąpić mężczyzną.

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

pozdrawiam nieugiętego
15 wpisow? Powinno być 16.

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

pozdrawiam nieugiętego
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez pozdrawiam nieugiętego
Nowy nick Ilumi to znak na forumie. Idiota.

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

ciekawość
Czy to kundalini rzuciło ci się na mózg czy tak tylko pieprzysz bo za gorąco?

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

pozdrawiam nieugiętego
Loth popełnił piramidalne błędy. Żadna kobieta już na niego nie spojrzy.

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

pozdrawiam nieugiętego
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ciekawość
Mam ubaw z Loth i Ilumi.

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

ciekawość
Widzę ale czy to z powodu przedawkowania grzybków czy może wciągnęłaś o jedną kreskę za dużo?

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez pozdrawiam nieugiętego
w filmie " Obcy " byla taka scena jak Reepley weszła do matecznika-wylęgarni alienów i przed inkubatorem tej ich królowej stali dwaj strażnicy którzy bronili tam wejscia i tak widzę lotha, illuma i kundelka drapaka
12345