przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

Kpt.Wojtek
Pewnie mozesz sie nawet zalogowac do kolejnego bana.

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

da®®io
nie ja juz tam sie nie zaloguje bo sam usunąlem profil- jedynie moglbym się tam zarejestrowac pod innym nickiem, ale to jest bez sensu bo mnie zaraz zablokują

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

hiena
Zajrzałam tam i faktycznie...nie ma politycznego działu?...rozbestwił się ten nowy admin:/...

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

jetem za
I bardzo dobrze.Rozmowa o polityce do niczego dobrego nie prowădźi.

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

da®®io
tylko ze czym innym jest wymiana poglądów politycznych, a czym innym obrazanie, wyszydzanie jak to tam robią konserwowe czosnki - illum, lothar, drapak czy zdegustowana

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

pozdrawiam nieugiętego
Jak Filip z konopi...
Stuletnie Syreny potrafią zwodzić zwykłych  żeglarzy swoim smutnym obliczem.
Potrafią dobrać róż, który nie zostaje na policzkach.

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

pozdrawiam nieugiętego
Loth zniszczy sobie kobietę zanim ją spotka. Zostanie tylko ciemna rozpacz.

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

da®®io
ta nowa awantura zaczela sie od tego, ze loth obrazil mnie w czasie rozmowy ze Stellą wiec odgryzłem się jemu na co wkroczyla parasolka serenity i zaczela mnie podjeżac-mimo tego cholernego robota napisalem tam dzis ok 15 wpisów i wszystkie mi ta żandarmeria skasowała
12345