przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

Re: uważajcie na nisko przelatujące samoloty

Ryo2
Doprowadzasz ją do stanu wrzenia swymi tekstami Darek  , lub jak kto woli rozpalasz do białosci
Skoro kasuje to oznacza że kolejny foch jej minął i wróciła?  Kwestia czasu i znowu ktoś tam jej cos napisze i zniknie , więc luzik ;)

Re: uważajcie na nisko przelatujące samoloty

Tak?...a to świnie!...u mnie było tak ze pokazało mi się okienko w języku angielskim i
tam był taki link z help czyli pomoc...jak włączyłam to pokazała mi się taka strona...
https://developers.google.com/recaptcha/docs/faq#my-computer-or-network-may-be-sending-automated-queries

Re: uważajcie na nisko przelatujące samoloty

da®®io
tworzą hipokryci na nas paszkwile a potem kneblują bysmy się nie mogli bronic- chcialem napisac na tej podszywie pode mnie co o nich myslę, ale mnie nie wpuścili

Re: uważajcie na nisko przelatujące samoloty

sorki, za te przenosiny, ale tu będzie tematyczniej

Re: uważajcie na nisko przelatujące samoloty

hiena
Właśnie się kapłam...ze przeniosłeś ale ja już to znam:)...wiesz co czytałam ten wątek...i nagle się tam pojawiła serena...a niby jej nie ma dłuższy czas?...nawet Wojtek wzdychał niedawno ze brak jej...a tu ni stad niz owad?... chyba tak się to pisało?...

Re: uważajcie na nisko przelatujące samoloty

da®®io
to jest ten wpis który nie moglem opublikować na NA-wiec niech tutaj będzie
" loth, pozostawienie tego podszywowego, oszczerczego, prowokacyjnego wobec mnie wątku z jednoczesnym skasowaniem na nim moich krytycznych komentarzy świadczy o waszej chamskiej, manipulacji moderatorskiej- kasujecie moje wpisy, aprobujecie podszywy, dajecie przyzwolenie na prowokacje, nie reagujecie na moje skargi i protesty dotyczace przede wszystkim drapaka-stosujecie  zasade wszystkich chwytow dozwolonych byle kogos osmieszyc i sprowokować do ostrych reakcji-stworzyliscie sitwę wzajemnie sie popierajacą w tym nieregulaminowym procederze"
niech sobie tutaj to przeczytają bo tutaj ten moj wpis jest raczej bezpieczny bo mam nadzieję, że Marcin mi go zachowa
12345