przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

pozdrawiam nieugiętego
Nie znam tego filmu, ale Lotha i Ilumi znam jak własną kieszeń.
Twój opis przypomina Księżyc.

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

pozdrawiam nieugiętego
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ciekawość
Z powodu wyglądu Lotha, który budzi obrzydzenie. Ale mężczyźni maja inne prądy i preferencje.

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

Hahahaha!...super porównanie Darek...chyba będę musiała to jeszcze raz obejrzeć
...bo dawno nie widziałam:))...

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez pozdrawiam nieugiętego
Loth popełnił piramidalne błędy. Żadna kobieta już na niego nie spojrzy.

Nie bylabym tego taka pewna...ma swoje wielbicielki  tam..:))) zauroczone czy cuś? jaka trzeba byc niedowartościowana kobieta,aby wspierac takiegio osiołka i wtorowac mu z zapałem godnym wyzszej sprawy?:))

Ups,ciiii...po co tyle slow poswiecac dupkowi. Nie mamy nic lepszego do roboty?:)))Dobrej nocy!

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

pozdrawiam nieugiętego
Nie znają go i tracą czas, który mogłyby przeznaczyć na coś normalnego i ...życie.
Ale mogę podać namiary na tego dupka.

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

Lwiczka9
Zapodaj tam,choc tamtejsze białoglowy chyba stracily impet podrozniczek wirtualnych...:))
Za to Laura jest bezkonkurencyjna, robi z dupkiem co chce:)) Jej namiar niepotrzebny.
Dobranoc.

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

pozdrawiam nieugiętego
Mylisz się, Laura to kopiarka. Taka prawda.

Re: uważajcie na nisko przelatujące samoloty

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez pozdrawiam nieugiętego
mnie zablokowali test robota na Atlantydzie i nie mogę tam od wczoraj wejść- Serenity kasuje wszystkie moje wpisy - najpierw logowanych mialem 3200 ktore zostaly skasowane, potem ze 250 nielog. ktore usunęła i teraz było 200 ktore tez ulegaja kasacji az do zera
12345