szuwar teraz toś przesadzil

Re: szuwar teraz toś przesadzil

czarownica
Ale podaj mi jakis jeden powód przemawiający za tym ze jakieś zło czyha w tych linkach? bo  co, wymień?  ja rozumiem kasować jakieś niestosowne zachowania, przekleństwa, wulgaryzmy czy inne które naruszają dobro i godność ludzką, ale linki głupie do  stron?  bo sie użytkownicy wzajemnie wspierają w chorobach, pouczaja czy w dobrej wierze coś sobie wyślą czy dla zabawy. Wstydź się bo wymyślasz.
ps.dziękuję umiem posługiwać się wujkiem google.

Re: szuwar teraz toś przesadzil

A to dlaczego? To część naszej kultury i prześladowanie religijne :)  Jak masz ale to pisz do imć Franciszka żeby zabronił takich praktyk w stosownej Bulli >;DDD Jezus przeklął drzewo figowe i zgniło do korzeni i my wierni naśladowcy powinniśmy brać przykład >;DDD Więc jak zabraniasz wyznawać Jezusa w Polsce to kim jesteś aby ci było wolno prześladować takich czy innych chrześcijan? >;)

https://www.youtube.com/watch?v=ZuDSBbhQUI4

donald mazi (Jožin z bažin )

Re: szuwar teraz toś przesadzil

Lothar. napisał/a
Zastanawiaj się szuwar zastanawiaj wątki muzyczne też wywalaj. Tłumy tłumy ci przepowiadam szczęśliwych
Lothar, jeśli uważasz, że moim marzeniem są tłumy na forum, to znaczy, że pomyliłeś mnie z kimś innym :)

Re: szuwar teraz toś przesadzil

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
czarownica napisał/a
[...]
Tutaj jest odpowiedź.<<--

Re: szuwar teraz toś przesadzil

czarownica
ha zaktualizowales post, aby dopisać aby William mi to przesłał na priv, dziecinne zachowanie; ) i o czymś świadczy, coś się z tobą dzieje złego szuwar. .

Re: szuwar teraz toś przesadzil

czarownica
halo prosze pana, ale to też jest link; )))) haha

[...]

Miałem to napisać w kolejnym komentarzu lub w 3 osobnych wątkach tak jak Ty? Po co, skoro jest możliwość edycji i można dopisać swoją kolejną myśl? :)

Re: szuwar teraz toś przesadzil

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
czarownica napisał/a
halo prosze pana, ale to też jest link; )))) haha
Linki wewnętrzne (w obrębie forum), prowadzące do poszczególnych podstron tego forum, można dodawać w dowolnej ilości :)