szuwar teraz toś przesadzil

Re: szuwar teraz toś przesadzil

kapitanwojtek
Dlatego nie polecalem tego specyfiku Tobie, a pisalem jak zwykle o sobie (ale mi siem rymlo) mikstura jest przeznaczona tylko dla mlodych i wysportowanych facetow jak ja >:)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: szuwar teraz toś przesadzil

kapitanwojtek
Achoj z toba Czarny Aniele! Jak tak mocno siedzisz w praslowianskich zwyczajach i katolickim sredniowieczu to po  a-choj ci internet?
[...]

Lothar.
Hmm jesteś zwykłym chamidłem :) a o to proszę dowód: " po  a-choj ci internet?" sugeruje wulgaryzm a jednocześnie horyzonty intelektualne, choć pewnie nadmiernie aktywnego w innych kwestiach moderatora nie wzruszy.  :) Pewnie jeszcze nie doszedł że wulgaryzmy można rozpisywać fonetycznie. Hmm czy chamidło w tym wypadku to obraza, lub osobisty atak, czy raczej podsumowanie nieszczęsnej osoby? >;) Rozsądźcie sami :)

Re: szuwar teraz toś przesadzil

kapitanwojtek
Lothar. napisał/a
[...]
Przypomnij sobie w jak chamski sposob mnie atakowales chlopie i przestac sie wreszcie nad soba uzalac. Twoja KARMA do ciebie wraca a aura ma kolor lajna >:DDD
[...]

Nie odzywaj się do mnie więcej.

[...]

Wojtek, ale "po a-choj ci internet?"; to nie jest inwektywa uderzająca w Ciebie, tylko wulgaryzm wpleciony w zdanie.

Tymczasem ten fragment Twojej wypowiedzi, z tego wątku zawierał typową inwektywę:

 Lothar: "A coś mnie się tak uczepił [wymoderowano]? Pilnuj swojego życia."

PS. A kolegę Kapitanwojtek, też proszę o powstrzymanie emocji — żarty na tym forum są dopuszczalne, ale na przyzwoitym poziomie i tego się trzymajmy — przecież potrafisz sympatycznie i dowcipnie żartować :)

Re: szuwar teraz toś przesadzil

Kawusia
Tracicie czas na bezsensowne przegadywanki zamiast rozmawiać na jakiś konkretny temat.

Re: szuwar teraz toś przesadzil

dziewczyna z perłami
Oberwało ci się Szuwarku od czarownicy, która na głowę chciałaby wejść. Niech pisze, że ma anemię i prosi o porady.

Może ktoś ma porady dla czarownicy na I czakrę?
123456