szuwar teraz toś przesadzil

Re: szuwar teraz toś przesadzil

czarownica
A Ty  jesteś nie lepszy, sam zacząłeś z klątwami i wszystko sie od  Ciebie zaczęło,  a potem dziwy wielkie ...

Re: szuwar teraz toś przesadzil

czarownica
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
ahaha hahaha Ty kapitan tak na serio?  Bo będziesz mnie  miał na sumieniu jak  kobieta zrobi taką miksture; )

Re: szuwar teraz toś przesadzil

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
>;)
Klątwy należą do naszej kultury i 11 Królów Polski było przeklętych przez Papieża i Biskupów >;) więc obłożeni klątwą są w doborowym towarzystwie :) Pan wojtek w tym względzie nie czuje się gorszym w czymkolwiek od biskupów kk >;D
No ale sprawa cenzury jest ważna bo wszystko powinno mieć ręce i nogi. Imć szu ostatnio mi wywalił recenzje filmowe z filmwebu pomimo że odwoływałem się do strony i imię recenzenta i czas recenzji był podany. Uważam że należy pohamować jego ambicje w tym względzie albo szukać innej wyspy jak szajba się rozwinie >;))

Re: szuwar teraz toś przesadzil

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
czarownica napisał/a
A czemu linki do tej strony vismaya skasowales? to kasuj w takim razie linki do filmów YT bo tam też może być reklama; ) palma ci odbija,  a tam było opisane o soku z kapusty i jego dobroczynnych działaniach i nie zdazylam zapisac . Jak Wojtek klątwy rzuca to  niekasujesz, tylko przez bunt Any sie ogarnales , a teraz linki prozdrowtne, dobre rzeczy dla ludzi a ty kasujesz. A nawet linki do tej sokowirówki, a moze chcialam ją kupić?  co za brak zdrowego rozsądku; (
Grzecznie wyjaśniłem w tamtym wątku, dlaczego skasowałem linki. Czy naprawdę potrzebujesz specjalnego wyjaśniana w dwóch kolejnych wątkach? Na tym forum nie zamieszczamy linków do stron typowo komercyjnych (sklepów internetowych, Allegro, aptek itp.).

PS. Dziękuję za sugestie, żeby kasować też linki do YouTube — poważnie się nad tym zastanowię :)

PS. Wpisz sobie w Google "sok z kapusty" i poszukaj — to nie jest trudne. Ewentualnie poproś kolegę Williama, aby przesłał Ci link na priv.

Re: szuwar teraz toś przesadzil

czarownica
To że klątwy są związane z dawną kulturą to nie znaczy że w dzisiejszym świecie należy je stosować bo tylko ludzi e niezdrowi na umyśle sie tak zachowują.  Palma a szajba to różnica. Szuwar przesadza ale może się opamieta.  Idę juz chyba popracować.

Re: szuwar teraz toś przesadzil

Lothar.
Dlaczego odrzucać nasze tradycje? Niektóre sprawy są niezmienne, powracamy do korzeni i hmm kto wie co sama niedługo będziesz robić >;DDDD A ja mam przerwę na kawę bo Pani gosposia mnie przegoniła >;DDDD Mogę wrócić za 20 min bo coś ma do roboty w nagrodę dobra kawa >;PP

Re: szuwar teraz toś przesadzil

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
Zastanawiaj się szuwar zastanawiaj wątki muzyczne też wywalaj. Tłumy tłumy ci przepowiadam szczęśliwych forumowiczów, sam widzisz, albo i nie że z ta szajbą to nie było przesadzone >;DD

https://www.youtube.com/watch?v=ENvAmLuj5ko

Jerzy Stuhr - Śpiewać Każdy może - 1977 Opole

[...]

Klątwy też będą kasowane na tym forum (obiecuję).