szuwar teraz toś przesadzil

czarownica
A czemu linki do tej strony vismaya skasowales? to kasuj w takim razie linki do filmów YT bo tam też może być reklama; ) palma ci odbija,  a tam było opisane o soku z kapusty i jego dobroczynnych działaniach i nie zdazylam zapisac . Jak Wojtek klątwy rzuca to  niekasujesz, tylko przez bunt Any sie ogarnales , a teraz linki prozdrowtne, dobre rzeczy dla ludzi a ty kasujesz. A nawet linki do tej sokowirówki, a moze chcialam ją kupić?  co za brak zdrowego rozsądku; (

Re: szuwar teraz toś przesadzil

Wiliam
Ten post był aktualizowany .
[wymoderowano link]
Nigdy nie przypuszczałem że zostanę dilerem sokowirówek :)))) Spokojnie o kapuście jest wszędzie i dużo
:)

Re: szuwar teraz toś przesadzil

Wiliam
Podobno Kapusta leczy kaca :) jutro idę na spotkanie weteranów ,,frontu wschodniego " trzeba będzie w sobotę wypróbować :)

Re: szuwar teraz toś przesadzil

czarownica
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wiliam
dziękuję Vil, i zaraz zapisze; )

Re: szuwar teraz toś przesadzil

czarownica
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wiliam
Czy leczy kaca to nie wiem. Ale rzeczywiście ma zdrowotne właściwości i fajna ta strona. Miedzy nami kobietami mówią, że mleko leczy kaca; ) dziękuję za link.

Re: szuwar teraz toś przesadzil

czarownica
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wiliam
weteranów frontu wschodniego? a to Ty jakiś żołnierz były jesteś? ▪hmmm. To  nie należy szaleć żołnierzu. Albo soki z buraków mi kapusty albo pijaństwo; )

Re: szuwar teraz toś przesadzil

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
>;DDD
Rozkręca się Pan Kasownik, nagle ma wymagania, cudzysłowy, linki, źródła. To nie obrona pracy żeby meldować imć moderatorowi skąd. Nie podoba mi się że zaczął się tak szarogęsić. Tyranów tworzą niewolnicy i jak będziemy tolerować takie zachowania to przyjdzie się stąd zbierać bo Pan moderator łaskawie wymoderuje albo nie i jeszcze pomyśli czy wymoderować czy nie. To mamy go błagać żeby nie moderował?. Uwaga że szajba szuwarowi odwala wydaje mi się jak najbardziej trafna. Trochę władzy i woda sodowa biedakowi uderzyła do głowy >;P

Re: szuwar teraz toś przesadzil

kapitanwojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
Uwazam, ze chinska medycyna jest najlepsza.
 Ja jako ex Ninja uzywam tylko chinskiej kapusty, suszonej z kminem azjatyckim oraz suszona, podwedzana cebulka. Utrzec i zaparzyc z tego herbatke. do dzbanuszka mozna dodac zabek czosnku i 1/2 lyzeczki smalcu z kaczki >:)
Mniaam >;)
Samo zdrowie >;)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.
1234 ... 6