szuwar teraz toś przesadzil

Re: szuwar teraz toś przesadzil

czarownica
Nieładnie tak drwic z czyjegoś niedomagania, nie spodziewałam się tego po koleżance. Apropo nikomu nie wchodzę na głowę, lecz walczę słuszne racje. Ale to jak grochem o ścianę, bo czego można się spodziewać po facecie moderatorze któremu tylko gołe baby w głowie. Taki nie pomyśli ze są tutaj forumowicze którzy chcieliby podzielić się swoim problemem i usłyszeć jakąś radę. I nauczka kolejna z tej wymiany zdań na forum, nie pisać nic o sobie bo zostanie wykorzystane przeciwko tobie. Spoks, przeżyje.

Re: szuwar teraz toś przesadzil

czarownica
Kasuje sie mądre linki o poradach zdrowotnych a zostawia durne, z pikanteria seksualna napalonej serenitki. To jest mistrzostwo dopiero.

Re: szuwar teraz toś przesadzil

Wspomnienie

Re: szuwar teraz toś przesadzil

czarownica
A ty chodzisz za mną jak nam smyczce; ) Fajnie cieszę się że się radujesz jak mnie widzisz; ) może zmienisz obiekt zainteresowań, wiem ze lubisz kobiety stąd ten film, ale pod zły adres trafiłaś; )

Re: szuwar teraz toś przesadzil

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
czarownica napisał/a
[...]
Nie zawsze mam w głowie gołe baby, przecież pisałem to pół żartem pół serio — i życzę Ci dużo zdrowia.

Re: szuwar teraz toś przesadzil

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Oberwało ci się Szuwarku od czarownicy, która na głowę chciałaby wejść. Niech pisze, że ma anemię i prosi o porady.

Może ktoś ma porady dla czarownicy na I czakrę?
No tak, oberwało się, ale nie mam do Any o to pretensji i rozumiem jej wzburzenie.

Re: szuwar teraz toś przesadzil

czarownica
Nie jestem żadna Ana. Wiem za dużo kobiet; )

Re: szuwar teraz toś przesadzil

czarownica napisał/a
Nie jestem żadna Ana. Wiem za dużo kobiet; )
A to przepraszam, wszystko mi się myli :)