w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

bo jedni będą " walentynkować " a inni "posypywać głowę popiołem" i się umartwiać
-każdy bawi się inaczej

Re: Jutro w środę będzie " Walka Postu z Karnawałem "

tytuł mojego wątku nawiązuje do tego
 słynnego obrazu P. Bruegla
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Walka_karnawału_z_postem

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

U mnie, podejrzewam, ani jedno, ani drugie. Natomiast pościć zamierzam jak najbardziej ;-)

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

Pamiętam, że ta nowomoda związana z walentynkami dotarła do nas jak byłam w szkole średniej, jednak dla mnie to od zawsze było święto bo moja Mama ma urodziny. Natomiast cały ten przemysł kubkowo- pluszakowy to jakiś taki mało romantyczny...

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

da®®io
no wiesz, ja nie kultywuję postów-żadne środy, czy piątki mnie nie ruszają, a ta wojna o te niedziele jest dla mnie wręcz "średniowieczna"

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

Wenus
A ja zawsze poszczę, jak tylko nadarza się okazja, zawsze to parę kalorii mniej ;-) Co do  ograniczenia handlu w niedzielę też nie rozumiem tego zamieszania, kraje zachodnie jakoś nie mają z tym problemu.

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

bo jedni będą " walentynkować " a inni "posypywać głowę popiołem" i się umartwiać
-każdy bawi się inaczej

Myślę, że nie zabraknie osób, które po wyjściu z kościoła prosto na imprezkę :)

Re: Jutro w środę będzie "Walka Postu z Karnawałem"

Wenus
Ta pani z teledysku ma super buciki ;-)
123