wątek z odzysku:)))

Re: Jak często

Ryo2
To nie przesada tylko kwestia gustu. Być może wpływ ma na to rezygnacja z jedzenia mięsa?

Re: Jak często

da®®io
czy my mówimy o tym samym piwie? znajdz o nim coś innego-moglbym wkleic linka ale nie chcę zgorszyć Naszych Pań i rydzykowych trolli

Re: Jak często

Ryo2
O tym samym raczej :D

Ma w sobie składniki pochodzenia ludzkiego więc mnie to nie interesuje :D

Re: Jak często

da®®io
no ok, teraz kumam- ale to tylko bariera psychologiczna bo na smak to nie ma wpływu-jestem ciekawy jak to przyjmie rynek konsumencki dla koneserów " egzotycznych smaków "

Re: Jak często

Ryo2
Nie mam pojęcia. Popyt na to będzie ale czy wystarczający to sam nie wiem. No ale dobry marketing działa cuda. W TVP raczej reklam tego nie zobaczymy

Re: Jak często

da®®io
może kasa za reklamy skusi prezesa Jacka i beda to puszczać nocą- a może on nie wie co to jest vagina:)

Re: Jak często

Ryo2
To miałby problem zwłaszcza że prezes przez sms mu wyjaśnienia nie wysle raczej

Re: Jak często

da®®io
wiesz co, ten temat miałbyc zartobliwą ciekawostką, ale ten troll hehe prawdopod. amigo przewlókł go na Atlantydę i rozpętuje tam prawacką konserwową aferę-zamordysta lothar usuwa z tamtego wątku moje riposty
1234