wątek z odzysku:)))

Re: Jak często

Ryo2
Ehh Darek , to Ty nie wiesz że prawactwo się gorszy wszystkim co chociażby ociera się o słowa typu "wagina"? To co dla zwykłego człowieka może być czymś żartobliwym dla nich będzie zamachem na moralność. Gdyby mogli to by ocenzurowali podręczniki do biologii (chociaż nie jestem pewien czy już tego nie zrobili :D).  Pozatym jak się nie mają o co do Ciebie dowalić to będą wyłapywać byle bzdurę jak w tym przypadku :)

Re: Jak często

Pisałem o "zamachu na moralnośc" ale teraz sie zastanawiam czy przypadkiem to nie uraziło też ich "uczuć patriotycznych" , co prawda nie wiem w jaki sposób miałoby sie to dokonać ale oni mają tak narąbane w główkach że w sumie wszystko jest możliwe

Re: Jak często

Wenus
Przeczytałam o tym piwie waginalnym i myślę, że to się nie przyjmie - przynajmniej target kobiecy odpada.

Re: Jak często

da®®io
ja móglbym to piwo skosztować, myslę, ze lepiej by smakowało niz eksperymentalne piwo o smaku smazonej wątróbki bo podobno i takie jest juz na rynku i ps. informuję, że link do tego wątku troll hehe przerzucil na Atlantydę więc musimy grzecznie się wypowiadac-:)))

Re: Jak często

Wenus napisał/a
Przeczytałam o tym piwie waginalnym i myślę, że to się nie przyjmie - przynajmniej target kobiecy odpada.
target konsumencki może byc rózny, bo jesli spotkałyby się na piwie dwie lesbijki to czy nie byłoby to dla nich dodatkowa podnietą

Re: Jak często

Piwo wątróbkowe - o fuj :(  Ja toleruję jedynie zimne piwo z cytryną, ale nie o smaku cytrynowym tylko ja sama sobie wrzucam do pokala kilka plasterków cytryny. PS. ok, w takim razie nie napiszę tego, z jakim kolejnym wynalazkiem smakowym skojarzyła mi się kolejna durna akcja marketingowa ;)))

Re: Jak często

Pod warunkiem, że w ogóle  piją piwo ;)
1234