wątek z odzysku:)))

Re: Jak często

zrob taką " sztuczkę " wywal startowy do kosza a wątek zostaw zeby żył swoim życiem
Finito. Zmień nazwę Darek jeśli chcesz bo Twój post jest teraz startowy i ma "re" w nazwie ;)

Re: Jak często

Rozrywka na forum rzecz ważna, jak nie najważniejsza ;)

Re: Jak często

ryo, czy Ty dzisiaj swiętujesz na Krzysztofa?

Re: Jak często

Ryo2
Obchodzę. ale właściwe świętowanie będzie za parę dni gdy się spotkam z kilkoma ludźmi i wtedy hurtem machniemy urodziny, imieniny, rocznie slubu i takie tam za jednym zamachem  :D

No ale oki , wrzucę tu wątek imprezkowy ;)

Re: Jak często

da®®io
a wzniosłbyś toast piwem vaginalnym? slyszałes o nim?

Re: Jak często

Ryo2
Nie słyszałem a jak poczytałem o nim to raczej nie mam ochoty go pić (ani wznosić nim toastów) :)

Re: Jak często

da®®io
nie przesadzaj to tylko problem psychologiczny bo to tylko fermentacyjne bakterie kwasu mlekowego - takie jak w jogurtach i namiastka seksu oralnego:) - mnie to niezniesmacza, a nawet zaciekawia:)

Re: Jak często

da®®io
zrobiono wokól niego przyciągajacy marketing dla lubiacych takie nowości tylko cena jest przesadzona bo butelka tego piwa ma kosztować az 25 zł
1234