Życzenia dla Darka :)))

Re: Życzenia dla Darka :)))

mati, czyli za 2latka będziesz miała tyle ile ja za rok:)))
ps.zedytowałem dla Ciebie Twoje oczko do wymiaru 100x100 może wejdzie na awatar:)

Re: Życzenia dla Darka :)))

Matylda
Czyli dodaniam Cię:))
Dziękuję za oczko ...trochę mi jednak smutno ze moje prawdziwe oczko nie przypadło Ci do gustu;)
Cóż idę w końciku popłakakać.   😢😭😉😉😉
"Pojawiam  się i znikam".

Re: Życzenia dla Darka :)))

Matylda
*doganiam.
Ps. Tel.robi mi psikusy 😁
"Pojawiam  się i znikam".

Re: Życzenia dla Darka :)))

da®®io
na marsie byłaś "oko matyldy" więc to oczko może Ci pasować-spróbuj skoro jesteś zarejestrowana czy to da się zainstalować bo wg.mnie-no problem:)

Re: Życzenia dla Darka :)))

Matylda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Wkurza mnie fakt, że SZYDLO ma tak samo na imię:// Hmm.... może gdyby była jakaś zgrabną laską to pomijając politykę itd. byłabym zachwycona.
"Pojawiam  się i znikam".

Re: Życzenia dla Darka :)))

czyli juz wiem:) jakie są prawdziwe imiona niektórych tutaj Pań-moje jest jak zawsze Darek:)

Re: Życzenia dla Darka :)))

czyli juz wiem:) Matylda to Beatka, Michalina to J. a jak masz na imię lwiczko? -zdradź mi to na uszko, albo daj podpowiedź

Re: Życzenia dla Darka :)))

Matylda
Spróbuję w wolnej chwili.
Wiesz, jakoś nie przypominam sobie Ciebie...z tamtego forum....może pisałeś jako niezalogowany...hmm...Może mnie dopadł Alzheimer (?)😁😁😁
Tak czy inaczej jesteś Bliźniakiem to wielki plus dla Ciebie w moich skromnych oczach☺
"Pojawiam  się i znikam".