Życzenia dla Darka :)))

Re: Życzenia dla Darka :)))

Kropelka
Najlepszego! :)*

Re: Życzenia dla Darka :)))

TB.Geo
poproszę ślicznie o mały kawałeczek z każdego:D....

Re: Życzenia dla Darka :)))

TB.Geo
Na zdrówko - bo to Ty go symbolicznie kosztowałeś -- a powiesz nam jaki jest Twój ulubiony? Bo właśnie taki miał smak:)

da®®io napisał/a
dla motylka, -dzięki za torcik:) trochę za mało świeczek, ciekawe jaki to był smak:) ps.sorki, bo jakoś wyszło to pod Sylwią, nic to ...miłego dnia:)

Re: Życzenia dla Darka :)))

michalina
Wszystkiego najlepszego Darku!

Re: Życzenia dla Darka :)))

Serenity-2

Re: Życzenia dla Darka :)))

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda
Wiele przyjemnych chwil spedzonych z Kasio-Madziunia zyczy

Re: Życzenia dla Darka :)))

Matylda
:))) ale miła niespodzianka bo akurat dzisiaj jest ten dzień-Dzięki wszystkim za miłe słowa-nie "chwalę" się ile mam latek bo się okaże, że jestem tutaj jednym z najstarszych-kiedyś na marsie pisałem z którego jestem rocznika i wtedy wyszło Szydło z worka:) Jeszcze raz dzięki:) szczególnie Matyldzie:) jako innicjatorce tej imprezki:)
 ☺Pozdrawiam☺

"Pojawiam  się i znikam".

Re: Życzenia dla Darka :)))

Matylda
mam dla Was torty w 3-ch smakach-niech każde z Was sobie jakiś przysmakuje:)))

tort wiśniowy:)

tort cytrynowy:)

tort alpejski:)
Wybieram "trójkąt"tortu wiśniowego ☺