Życzenia dla Darka :)))

Re: Życzenia dla Darka :)))

dla motylka, -dzięki za torcik:) trochę za mało świeczek, ciekawe jaki to był smak:) ps.sorki, bo jakoś wyszło to pod Sylwią, nic to ...miłego dnia:)

Re: Życzenia dla Darka :)))

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity-2
Sylwio, fajna kartka urodzinowa:) dzięki, przyda się:) do MMS-ów

Re: Życzenia dla Darka :)))

Wszystkiego najlepszejszego Darrio ;)

Co do tortów to wszystkie dobre a najlepszy ten z wiśniami :D

Re: Życzenia dla Darka :)))

Moje oczy najłapczywiej zjadły tort alpejski (aż mam pełno śliny w ustach) ;)

Re: Życzenia dla Darka :)))

Drapak
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda
STO LOT !!!!  W ZDROWIU no i żeby Widzew zagroł z Ruchem w Ekstra klasie :)   ( nie za 100 lot)

Re: Życzenia dla Darka :)))

Lwiczka9
Hmm..ja bez obrazka,ale tez najszczerszej:) Teraz króluje społeczenstwo obrazkowe-protestuje! Ja z glebi serca ale oczami wyobrazni trzeba dostrzec,ze przesylam slodkie zyczenia (oby nie zemdlilo:))..Darku,chwal sie wiekiem! tu ludzie normalni!  Nie zyjemy wsrod celebrytow,gdzie twarz gladka i lico z ksiezycem a sylweta niczym szprycha. To uluda wspolczesnosci. I tylko zal,ze tyyyylu wierzy w glupote mlodosci i wizerunku. Dopiero na starsze latka czlowiek ..dostrzega to co najwazniejsze ,najcenniejsze i moze w pelni cieszyc sie zyciem,juz bez utrapienia wszelakiego,bez obciazen i gonienia w pietke,bo to,bo tamto...Czyz nie czujesz,ze TERAZ WLASNIE ZYJESZ?:)) Srebrne tsunami nadejszlo nad Europe i Polske, Polska stoi starszymi ludzmi,i nic to,my juz swoje zroblismy i zarobilismy na siebie:)))) Bo przeciez az 9 mln i rosnaca ciagle liczba emerytow,to wielka,wielka sila:))) My juz sobie pojezdzimy na koncerty naszych idoli rockowych z lat mlodosci,na meczyki pilkarskie,na wycieczki tu i tam:) Czlowiek dopiero po 50tce i pozniej rozkwita,jestem pewna ,ze wielu tu nas takich,a niby hihi sporo kreuje sie na mlodzieniaszkow,skonczmy z tym kochani:))) Docenmy piekno czlowieka w calej jego zlozonosci. Spelnienie przychodzi wlasnie teraz...kiedy juz nic nie MUSIMY.. Ok,to bedzie jednak kultura obrazkowa dla Ciebie Szanowny Jubilacie! ps. To ile? tam tego no wiesz...?:))) Szacuję ze srednia wieku naszego forum to...45-49 lat. Ma ktos inne zdanie?:) https://www.youtube.com/watch?v=nKWZ7OiZMgM
https://www.youtube.com/watch?v=PG6cUlT47so

Re: Życzenia dla Darka :)))

Lwiczka9
Darku,przesyla Tobie rózne zyczonka urodzinowe w wykonaniu róznych wykonawców,sam wybierz sobie najpiekniejsze zyczonka..Z naszego pokolenia..:)Tearz Ewa Bem...
https://www.youtube.com/watch?v=NSsJyEpjsUg

Re: Życzenia dla Darka :)))