Życzenia dla Darka :)))

Re: Życzenia dla Darka :)))

Sputnik-2
Wszystkiego dobrego!

Re: Życzenia dla Darka :)))

Lwiczka9
Wybieram alpejski kawałek tortu bo podobne smakowite szczyty wlasnie za mna:)) baw sie dobrze Chlopaku!

Re: Życzenia dla Darka :)))

da®®io
hej, znów jestem i mam nadzieję, że tortu wystarczylo dla wszystkich gosci:)  -dziękuję Wam wszystkim za te miłe wyrazy sympatii bo jak kiedyś powiedzialem " moze nie jestem magiczny, ale staram się być sympatyczny"- jeszcze raz dzięki:)))

Re: Życzenia dla Darka :)))

da®®io
lwiczko, Tobie dziękuję za oprawę muzyczną tej imprezki, w kazdej piosence są miłe słowa-dzięki za te nutki:) a jeśli chodzi o mój rocznik, to prosta wskazówka zakodowana jest w moim wczorajszym wpisie, wczytaj się uwaznie w ten tekst i rozwiąż tę zagadkę-liczę na Twoją kobiecą inteligencję:)

Re: Życzenia dla Darka :)))

Skumalam:)) mlodzieniec z Ciebie rowiesniku zawartosci wora:))))

Re: Życzenia dla Darka :)))

Matylda
Darku jestem rok młodsza od Ciebie ☺
Ps.Piszę z tel. niezalogowana.
"Pojawiam  się i znikam".

Re: Życzenia dla Darka :)))

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
brawo:) i też tego co tęskni za Maryną:) i teraz wszystko jasne:)
http://www.youtube.com/watch?v=zKj3BjMfwus&

Re: Życzenia dla Darka :)))

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda
Mlodziaki z Was kochani:))) to ja srednia forum zawyzam:)))) ciekawe czy jest ktos przed...czterdziestka?? Bo przed trzydziestka to nie sadze :))) pozdrowionka wam...ciesze sie Darku ze muza ci podpasowala a przynajmniej jej niektore nutki.No i skoro nie dotarles tu wczoraj to znak,ze urodzinki byly udane!
1234567