Życzenia dla Darka :)))

Matylda
Zdrowia -bo to najważniejsze ,
Miłości -bo to najpiekniejsze.
Prawdziwych przyjaciół - bo to najcenniejsze
Dobrego humoru-bo to lekarstwo na wszystko☺
Miłego Urodzinowego dnia Blizniaku☺

"Pojawiam  się i znikam".

Re: Życzenia dla Darka :)))

TB.Geo
Samego dobra i piękna Darku!
Wszystkiego Ci naj!

Re: Życzenia dla Darka :)))

Lothar.
Zabanowany
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda
>;)
Wszystkiego najlepszego :)

Re: Życzenia dla Darka :)))

Serenity-2
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda

Re: Życzenia dla Darka :)))

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda
:))) ale miła niespodzianka bo akurat dzisiaj jest ten dzień-Dzięki wszystkim za miłe słowa-nie "chwalę" się ile mam latek bo się okaże, że jestem tutaj jednym z najstarszych-kiedyś na marsie pisałem z którego jestem rocznika i wtedy wyszło Szydło z worka:) Jeszcze raz dzięki:) szczególnie Matyldzie:) jako innicjatorce tej imprezki:)

Re: Życzenia dla Darka :)))

mam dla Was torty w 3-ch smakach-niech każde z Was sobie jakiś przysmakuje:)))

tort wiśniowy:)

tort cytrynowy:)

tort alpejski:)

Re: Życzenia dla Darka :)))

Wenus
Wszystkiego naj,naj,najlepszego ! :)
PS. ale kusisz tymi tortami ;)

Re: Życzenia dla Darka :)))

da®®io
serdeczne dzięki Minko:) śmiało degustuj, te są niekaloryczne:) ja idę zaraz do cukierni po realne słodkości:) ps.napiszcie który z tych tortów Wam "zasmakował" ? :)))
1234 ... 7