Sputnik
Co to za słodzenie sobie? :) Wy jesteście piękne ale brak Wam stopniowania i nie docenacie się. Muzyczka bo miałem dziś pokręcony dzień :/ https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=kYK2v-QqE4A

Re: ...

Wenus
A kto nam zabroni? ;)
Mylisz się, cenię się i to baaardzo ;) https://www.youtube.com/watch?v=mpySwM3hLjs

Re: ...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ida
Wieki w kinie nie byłam 🙁 Ale mam zamiar niebawem nadrobić  zaległości ☺️ A lwiątko  jest przesłanie i takie śliczne  😍
Ta historia pokazuje różne oblicza ludzkiej natury.
Pozdrawiam

Czasem naprawdę warto się wybrać :-), nawet samotnie. Następne "czasem" nastąpi u mnie gdy zobaczę plakaty "Boże ciało" i "Malowany ptak".
Pozdrawiam również.

PS.
https://youtu.be/_vfkEXQheWA

Re: ...

Anna.
Dziękuję Wenus :-)...rozplyneliii sie...rozplyneli...

https://youtu.be/5YXVMCHG-Nk

https://youtu.be/WVmsscm16ho

Re: ...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Muzyczka bo miałem dziś pokręcony dzień :/
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=kYK2v-QqE4A

No Sputniku, Ty to masz wyczucie nastroju...jakoś mi się skojarzyło z puszczeniem bąka w kościele, ale i tak dzięki, że wstawiłeś Nergala ;-).
Ida

Re: ...

Ida
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Samotnie?  Absolutnie nie.  Wybieram się z grupą  znajomych  już w przyszłym tygodniu do kina,  a za dwa tygodnie jedziemy za miasto poimprezować 😄 Kolega coś  o masażu  i saunie wspominał hihi

Re: ...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Hmm... Bąków nie puszczam bo nie potrafię :) Ale pierdzielić głupoty potrafię cały dzień potrafię w robocie ;) Po południu boss jest po dwóch setkach ja po browarku to mogę gagać i gadać... :)

Re: ...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anno, weszłam dziś na forum i wyobraziłam sobie Ciebie jako kobietę w czerwonej sukience. Przypadek? https://www.youtube.com/watch?v=2h6xe4H4qBA
Pozdrawiam :)
PS. nie jestem wiedźmą ;)
123456