Re: ...

MaryLou
Dobrej nocy Anno.Dobrego weekendu:)

Re: ...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Tarantino to jest klasa sama w sobie :)

Re: ...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Dzień dobry  :-).
Wędrówki myśli są zadziwiające, byłam w kinie i po seansie zwyczajnie za niektórymi z Was zatęskniłam.
Pozdrawiam serdecznie miłośnikow, sympatyków oraz tylko przypadkiem przechodzących .
Również pozdrawiam Serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Dzień dobry :-).
Kiedyś pisałam, że ze względu na ruch ;-) w tym miejscu, dobrą nazwą dla forum  byłaby "SKRYTKA POCZTOWA". Skorzystam z niej i zostawię coś dla Wenus, czytałam, że i Jej zdarza się tęsknić :-).

https://youtu.be/UdxmqjnKNw4

Miłego dnia wszystkim.

Re: ...

Wenus
Wzruszyła mnie ta piosenka.  Dziękuję :)

Re: ...

Anna.
Witaj piękna ;-), może i po tym zadrży powieka..

https://youtu.be/HbAwWp3PmNA
Ida

Re: ...

Ida
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Wieki w kinie nie byłam 🙁 Ale mam zamiar niebawem nadrobić  zaległości ☺️ A lwiątko  jest przesłanie i takie śliczne  😍
Ta historia pokazuje różne oblicza ludzkiej natury.

Pozdrawiam

Re: ...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Witaj piękniejsza ;)
Powieka drgnęła faktycznie, a nawet się oczy spociły. A propos "zdarzania się" czasem zatęsknić zostawiam i ja nutkę  dla Ciebie ;)  https://www.youtube.com/watch?v=tdQ_z6LgzMQ
123456