Re: ...

Anna.
Witaj Wenus :-).
Wiem, że nie jesteś wiedźmą, od początku mam Cię za kobietę twardo stąpającą po ziemi  :-) i nie ukrywam, że takie są mi bliższe. Masz po prostu intuicję, a ci co ją mają nie muszą dorabiać do tego żadnej filozofii, powiem więcej, w przeciwieństwie do (okolicznych , obojga płci) wiedźm potrafią coś wyczuć PRZED pozyskaniem wiedzy , a nie dopiero PO  :-D!
PS.
Żeby bigos był najbliższy oryginalnego, do tego co już masz, trzeba dodać jeszcze coś i mieszać do odparowania czegoś ;-)))

https://www.gallerystore.pl/technika-mieszana/marta-miszkurka/kobieta-z-papierosem

Miłego dnia :-)

https://youtu.be/x2B7GQ8a-HM

https://youtu.be/3zPVa_ORm6M

Re: ...

Wenus
Dzień dobry :)
Ty za to masz świetną pamięć, czego nie można powiedzieć o mnie - to pewnie dlatego muszę się "podpierać" intuicją ;)
Dzięki za piosenki, odwdzięczam się nowością - wczoraj była premiera radiowa     https://www.youtube.com/watch?v=TrQDepESMxU
PS. a nie szkoda "czegoś" skoro ma wyparować ? ;)))

Re: ...

Anna.
Dobry wieczór  :-).
Moja pamięć zaczyna szwankować, z przed I wojny to wszystko na pstryknięcie, z przed tygodnia niewiele  ;-), nawet nie mogę sobie przypomnieć kiedy doprowadziłam do  takiego zaśmiecenia...
PS
"Nie szkoda róż, gdy płoną lasy", ale wszystko, co zdołasz uratować, wypij za nasze zdrowie ;-), pal licho przepisy!

https://youtu.be/zCfV2eipapw

https://youtu.be/-dzVt1Ks59M

Re: ...

Wenus
Mój umysł też tego nie ogarnia....
Faktycznie, przepisy są dla ludzi bez polotu.... ale komu ja to mówię? )
https://www.youtube.com/watch?v=mQ6K78KdXWs

Re: ...

Anna.
Wyjątkiem są ciasta, bez rozpiski nie poszalejesz :-).
PS.
Kiedyś, dawno temu, rozmawiałyśmy o suszeniu i mrożeniu ziół, chciałam zapytać o wyniki, interesuje mnie Twoja ocena  smaku suszonego koperku i natki pietruszki bo ja zdecydowanie bylam i jestem za mrożeniem wymienionych.

PS.2
Wszystkim  życzę cudownej niedzieli  :-)!

https://youtu.be/wTgWX_62paE

https://youtu.be/ZrXwppk1fbs

Re: ...

Anna.
Do moderatora.
Proszę przywrócić temat wątku do stanu poprzedniego, jeśli były tylko 3 kropki, to były z jakiegoś powodu i tak ma zostać.  Zapoznając się z regulaminem nie zauważyłam instrukcji pisania tematów, jeśli mi coś umknęło poproszę o wskazanie stosownego punktu.

Re: ...

Anna. napisał/a
[...]
Według mnie każdy wątek na forum powinien zawierać tytuł. Pozwala to na łatwiejsze wyszukiwanie wątku, odnalezienie go itp. Nie ma takiego zapisu w regulaminie? Dziękuję za uwagę — będę musiał go w takim razie dodać w wolnym czasie :)

Był i jest taki zapis w regulaminie:
"3.3. Edytowanie, banowanie, kasowanie: Administrator forum może dodatkowo edytować wątki i komentarze"

PS. Ale jeśli to dla Ciebie takie ważne, to mogę cofnąć obecny tytuł do poprzednich trzech kropek... Pozdrawiam :)

Re: ...

Anna.
To, że moderator może COŚTAM COŚTAM jest zapisane,  o powodach dla których to zrobi wzmianki brak.
Zmiana tematu, w starym wątku szczególnie, może wprowadzać czytających w błąd sugerując, że jest nowy, klikając marnują swój czas.
Przywróć stan poprzedni.
Pozdrawiam również.
123456