Re: ...

Anna. napisał/a
To, że moderator może COŚTAM COŚTAM jest zapisane,  o powodach dla których to zrobi wzmianki brak.
Zmiana tematu, w starym wątku szczególnie, może wprowadzać czytających w błąd sugerując, że jest nowy, klikając marnują swój czas.
Przywróć stan poprzedni.
Pozdrawiam również.
Poprawione już, udanego tygodnia życzę i dziękuję za uwagi :)

Re: ...

Anna.
Dziękuję :-) i życzę udanego weekendu!

Re: ...

Anna.

Jest coś takiego

Ktoś ustanowił tak tam na górze,
I trudno nam to wytłumaczyć,
Jest coś takiego w psiej naturze,
Że pies nam wszystko chce wybaczyć.

I głód, i chłód, i niewygodę,
Gdy łańcuch jeszcze bardziej skrócą,
I ból, i strach, i niepogodę,
I poniewierkę, gdy wyrzucą.

Jest coś takiego w psiej naturze,
Co ludzie często mają za nic,
To wierność, która trwa najdłużej,
I miłość, która nie zna granic.

Ta miłość się nie może znużyć,
Ani z latami, ani z wiekiem,
Ale by na nią móc zasłużyć,
Trzeba po prostu być człowiekiem.

Franciszek Jan Klimek

Dzień dobry  :-).
Chciałam się Wam (narazie bardzo nieśmiało)pochwalić, że za około 48 godzin, jeśli nie zajdą jakieś nieprzewidziane okoliczności, czeka mnie awans...z cioci na mamę  ;-).
Póki co męczy mnie bezsenność, pocę się, śmieję i płaczę na raz, i takie tam...

https://youtu.be/F13XEOmAUO4

https://youtu.be/i5fUw1ZQz3c

Re: ...

No to wielkie gratulacje Anno! Trzymam kciuki...choc zabrzmialo to zagadkowo....Cokolwiek oznacza baaardzo sie ciesze wraz z Toba,bo dzieci sa sola tego swiata..:)https://www.youtube.com/watch?v=kNeFKv2b-20
Wspanialych chwil Wam zycze!
PS.ech ta gitara Johna Mayalla....:)
https://www.youtube.com/watch?v=dwc7ZEYfWYc

Re: ...

Anna.
Witaj Mary :-)))
WSZYSTKO poszło lepiej niż się spodziewałam, idealnie.
Wspaniała, charakterna, duża, silna, przepiękna suczka stała się członkiem mojej  rodziny. Historia znajomości i miłości  jak z filmu, na wariata.. bez planu z happy endem :-))).
Mam nadzieję, że jej nigdy nie zawiodę, że nie będzie żałowała swojego wyboru.
Ps.
Dziękuję za wzruszający filmik i dobre slowa :-).
Pozdrawiam

Re: ...

To gratuluję Anno tego awansu z cioci na mamę i życzę Ci wielu radosnych chwil z nowym domownikiem! :)

Re: ...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anno, gratuluję przybytku ;)))
Zostawiam dla Ciebie nutkę i znikam ... https://www.youtube.com/watch?v=fAiSwh_wSuY
Ps. Mrożona pietruszka i mrożony koperek zachowują jako tako swój zapach, nie można tego jednak powiedzieć o ich suszonych odpowiednikach - pietruszka pachnie jak zwietrzała pokrzywa a koperek jak dla mnie śmierdzi ;)

Re: ...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Dobry wieczór Państwu  ;-), w związku z Sylwestrem i nadchodzącym 2020 rokiem chciałabym złożyć Wam wszystkim życzenia. Nieważne czy spędzicie ten czas, jak ja, przy legowisku mojej miłości naszpikowanej psychotropami, domówce czy balu...

Tradycjonalistom:

Wspaniałego Sylwestra oraz wszystkiego najlepszego na Nowy Rok! Spełnienia marzeń, również tych głęboko skrywanych, znalezienia skrawka nieba i bliskiego serca, które będzie to niebo z Wami dzielić.
Niech ten nadchodzący rok  nada życiu nowych smaków!!!

Innym ;-):

https://youtu.be/rbWg74H5qg4

Ps.
Życzenia muzyczne każdy dobierze sobie  sam ;-)

https://youtu.be/3-n6OVn_xFg

https://youtu.be/M891i7Clt1g

https://youtu.be/fE2N3c8R_Mk

https://youtu.be/Hp6ogqWcyX8