Anna.
Ten post był aktualizowany .
Dzień dobry  :-).
Wędrówki myśli są zadziwiające, byłam w kinie i po seansie zwyczajnie za niektórymi z Was zatęskniłam.
Pozdrawiam serdecznie miłośnikow, sympatyków oraz tylko przypadkiem przechodzących .

Re: ...

Sputnik
Uchyl rąbka tajemnicy co to był za seans, że zainspirowało Cię do odwiedzin? ;)

Re: ...

Anna.
Dobry wieczór Sputniku :-).

https://youtu.be/MTmjPXjtD_A

Re: ...

Tez wczoraj byłam na tym Anno..:) Czyzbym Ci sie przypomniala?:) Milo mi:) Pozdrawiam...

Re: ...

MaryLou
A przedwczoraj na tym:https://www.filmweb.pl/video/Zwiastun/nr+1+polski-50487
B.mi sie podobał:)
Milych snow!

Re: ...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Witaj Lwiczko :-), zwierząt  było wiele, i Ty również mi się przypomniałaś  ;-))).
Dobrej nocy.

PS.
Oczywiście zauważyłam, że  Hieny nie ma , przecież napisałam w Jej wątku noworocznym  :-).

Re: ...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Dziękuję za info :) Ja tam czekam na dwie pozycje. TOP GUN 2 i POLITYKĘ Vegi :)

Re: ...

MaryLou
Ja tez Sputniku. Polityka to chyba po wyborach juz...Acha i polecam najnowszego Tarantino 16 sierpnia premiera w Polsce pt.  Pewnego razu w Hollywood..
  https://www.filmweb.pl/video/Zwiastun/nr+4-50587
1234 ... 6