A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Anna.

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

hiena
Spojrzę...nie znam twórczości tego gościa...

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Nieźle grają nawet , polookałem troszkę na YT ;)

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Cześć Hieno :-), cieszy mnie, że zechciałaś spojrzeć, to świetny artysta i skromny facet, czytałam, że lubisz wywiady, może Cię zainteresuje jego droga do kariery, robił rożne rzeczy zanim dotarł do tego co kocha ;-).

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Anna.
Cześć Ryo :-).
Miałam taką nadzieję, że ktoś u niego znajdzie coś dla siebie :-) choć głównie chodziło mi o zwrócenie uwagi na informację o nowej trasie koncertowej. Nie znamy się za bardzo, nie wiemy co nam w duszach gra, ale pomyślałam, że może kogoś zainteresować, a nawet skusić na koncert ;-).

https://youtu.be/QRxH-II0OsA

Ps.
Trochę po cichu liczyłam na wypowiedzi w kwestii patrzenia na ludzi, w tym przypadku "ulotkarza", szacunku do drugiego człowieka, do cudzej pracy, ocenianiu po wyglądzie i takie tam pierdoły ;-).

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Jola
Anna. napisał/a
Trochę po cichu liczyłam na wypowiedzi w kwestii patrzenia na ludzi, w tym przypadku "ulotkarza", szacunku do drugiego człowieka, do cudzej pracy, ocenianiu po wyglądzie i takie tam pierdoły ;-).

Tak myślałam Anno, że bardziej w tym kontekście Twój startowy! :)
W dużym skrócie przyznam, że raczej nie przyglądam się rozdajacym ulotki. Nie chcę ich wprawiać w zakłopotanie. Ulotki biorę, by po chwili wyrzucić, ale chodzi o to, by nieco odciążyć "ulotkarza".
Skoro mogę i to tak niewielkim wysiłkiem, to dlaczego nie?

Re: A Ty choć spojrzysz na ulotkarza?

Anna.
Cześć Jolu, w sumie to ciekawe, że myślisz, iż Twój wzrok mógłby ich wprowadzić w zakłopotanie... Dlaczego tak uważasz? Podjęli się tego żeby zarobić lub tylko dorobić, niektórzy pewnie musieli pokonać jakieś bariery wewnętrzne, ale ostatecznie wyszli i tak pracują, chyba miło im gdy na nich spojrzymy, uśmiechniemy się, może luźno zagadamy.
Niedawno oglądałam reportaż o niepełnosprawnym ulotkarzu z Warszawy, najstarszy w tym zawodzie, płakał opowiadając jak jest traktowany.

[...]

Cześć Anno ;)

Na ulotkarzy nikt uwagi nie zwraca raczej (chyba  ze przeciwna płeć jak sie trafi ktoś urodziwy) ale to samo jest z innymi.  Ludzie pędzą przez miasto zatopieni we własnych myślach , na "autopilocie" ;)