A teraz poważnie. Borelioza.

Wenus
Czy ktoś z Was wie o jakimś naprawdę dobrym ośrodku do diagnozowania i leczenia boreliozy. Przyjaciółka niknie mi w oczach, w szpitalu zakaźnym w Warszawie najbliższy termin na 2 listopada.

Re: A teraz poważnie. Borelioza.

da®®io
mnie jakoś kleszcze jak dotąd nie dopadły-nawet nie pamiętam czy kiedykolwiek miałem z nimi styczność - chyba Ci nie pomogę, ale w google jest to https://www.google.pl/search?q=najlepsze+polskie+osrodki+leczace+borelioze&

Re: A teraz poważnie. Borelioza.

da®®io
tutaj jest o leczeniu tej choroby w Lodzi https://www.google.pl/search?q=lodz+leczenie+boreliozy& nic nie polecam bo się w tym nie rozeznaję, ale sa tutaj jakies telefony, więc możesz to sprawdzić

http://www.biorezonans-lodz.pl/index-borelia.html

https://www.google.pl/search?q=elmedic+lodz+adres&

Re: A teraz poważnie. Borelioza.

W tym ośrodku w Warszawie na Brzeskiej ceny mają z kosmosu, 1 wizyta kosztuje ok.200 zł, a tu trzeba położyć się na oddział.

Re: A teraz poważnie. Borelioza.

da®®io
Minko, musisz sama szukać czegos przystępniejszego, ja pokazuję Ci ten problem z perspektywy Łodzi
https://www.google.pl/search?client=ms-opera-mini-android&channel=new&dcr=0&q=kto+leczy+borelioz%C4%99+w+%C5%82odzi& ale przez to ę i Ł skomplikował się ten link-ale wazne, ze się otwiera

Re: A teraz poważnie. Borelioza.

Wenus
Wiem, że musimy szukać ale a nóż ktoś ma jakieś doświadczenia z tym świństwem i coś potrafi doradzić. Może w Ciechanowie się uda przyjąć na odział po świętach. Tak mi jej szkoda, do tego psychiczne rozsypała się kompletnie, zadzwoniła do mnie. Muszę jej pomóc, nie ma innej opcji.

Re: A teraz poważnie. Borelioza.

da®®io
No to powodzenia z tym Ciechanowem-oby się udało załatwić tam to leczenie-dobranoc:)

Re: A teraz poważnie. Borelioza.

Wenus
Dzięki :) Od jutra mam już wolne to coś podziałamy. Dobrej nocki :)
1234