Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Jola
Obojętnie jaki gatunek, szukam i szukam, i czasem mam wrażenie, że szybciej zasnę, niż znajdę coś ciekawego...
Zwróciłam uwagę na ten film, lubię Sandrę Bullock, ale gatunek to niekoniecznie, choć może gra aktorska wciągnie ...nie wiem...

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Anna.
"Locke"
"Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie"
"Mustang"
"Przechowalnia numer 12"
"Pogorzelisko"
"Polowanie"
"Punkt zwrotny"
"Druga szansa"
"Dora, czyli seksualne neurozy naszych rodziców"

Może coś wybierzesz  ;-).

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Jola
Anna. napisał/a
[...]

Dziękuję Anno! :)
Z tych tytułów znam tylko "Mustang":))), o ile chodzi o bajkę! :), i "Punkt zwrotny" coś mi mówi, zaraz zerknę.

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

 Klatka dla ptaków (akurat ten tytuł to komedia która wzbudziłaby świete oburzenie na forum obok.)  Dwóch gejów wychowało syna który zamierza się ożenić z córką ultrakonserwatywnego (i genialnie zagranego przez Hackmana) senatora. Rodzice dziewczyny chcą poznać rodziców narzeczonego swej córki ;)

Twój Vincent - Jeżeli o tym nie słyszałaś to po prostu obejrzyj trailer ;)

Mogę Ci jeszcze jeden tytuł podać ale to juz na mailu bo to kryminałek a jak znam życie to zaraz jakiś anonim by tu napisał kto zabija :D

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Ja oglądam np...wywiady z muzykami którzy mnie interesują...to nie są wywiady tylko o muzyce...filmy muszę pomyśleć...do kina nie chodzę bo nie leci nic co by mnie interesowało...

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Ryo2 napisał/a
[...]

Super, to mam tytuły na kilka wieczorów, dzięki Krzyś, ale o ten kryminał również poproszę po cichu! :)))

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Ja oglądam np...wywiady z muzykami którzy mnie interesują...to nie są wywiady tylko o muzyce...filmy muszę pomyśleć...do kina nie chodzę bo nie leci nic co by mnie interesowało...

Właśnie, tyle różnych gatunków, multum produkcji, a tak trudno znaleźć coś wciągającego.

Re: Co oglądaliście ostatnio interesującego? Tylko nie meczyki, proszę...:)

Ryo2
Jola napisał/a
Właśnie, tyle różnych gatunków, multum produkcji, a tak trudno znaleźć coś wciągającego.
Fantastykę też lubisz? ;)