Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

„Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz”

Piotr Zychowicz:  „polski publicysta historyczny, w latach 2000–2012 dziennikarz „Rzeczpospolitej”, od 2013 zastępca redaktora naczelnego tygodnika „Do Rzeczy” i redaktor naczelny miesięcznika „Historia Do Rzeczy”. Autor wielu książek historycznych. Wikipedia.

Jarosław Wolski: „dziennikarz, analityk, publikujący w czasopismach: „Nowa Technika Wojskowa” oraz „FragOut”, a także współautor książek: „Czołgi na Ukrainie 2014-2015”, „Czołgi Wojska Polskiego”, „Pancerna potęga Rosji” i „Pancerna potęga Dalekiego Wschodu”.

„Ukraina walczy! Czy Putin przegra wojnę? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz”

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

Sputnik
Tu kłania się czytanie książek :)

-czy Ktoś z Was czytał "To" ang. "IT" Stephena Kinga?

W momencie zagrożenia to najważniejsze jest... Nieokazywać strachu!

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

Sputnik napisał/a
Tu kłania się czytanie książek :)

-czy Ktoś z Was czytał "To" ang. "IT" Stephena Kinga?

W momencie zagrożenia to najważniejsze jest... Nieokazywać strachu!
Cześć Sputniku,
nie, ale w zeszłym roku przeczytałem książkę Stephena Kinga  „Jak pisać. Pamiętnik rzemieślnika…”,. Jest to książka, w której Stephen King opowiada o swoim warsztacie pisarskim itp.

Natomiast wracając do głównego wątku, to przeczytałem kilka książek Piotra Zychowicza:

„Opcja niemiecka”
„Wołyń zdradzony”;
„Sowieci, Opowieści niepoprawne politycznie”;
„Żydzi”;

Może jeszcze jakąś zapomniałem wymienić.

Bardzo ciekawie porusza tematy historyczne w swoich książkach (z różnych perspektyw), polecam.

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

Sputnik
Cześć!
Ja mam tak, że czytam 5 książek na raz...

Cały czas czytam OBLICZA XX WIEKU "Ku wojnie" Bartosza Borkowskiego.

Dzięki za polecenie pozycji :)

-sprawdzę.

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

Nie tylko Polsce grozi wojna...
Grozi nam 3 wojna swiatowa,niestety....///
Nie wiemy,do jakiego szaleństwa zdolny jest Putin...mamy za granica szaleńca..
Tym bardziej,ze wie już ,ze stanie przed Trybunałem Karnym...
Polityk obsesyjny,ktory chce przywrocic Ukraine na ojczyzny łono...
Jedynie ulica i najblizsze otoczenie moze zmusic go do wycofania się  ..
Zadne tam sankcje i Europa..czy NATO..

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

Putin już wie, że jest przegrywem!

Z informacji które posiadam to ten zyeeb siedzi sobie na Uralu w bunkrze.

Ma dość dużą stawkę za strzała.

-Dlaczego zyeby przy końcówce swojego marnego żywota nie mogą nam pozwolić się cieszyć pięknem życia????!!!!

Muzyczka!

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

MaryLou
Juz tego szczura z nory Amerykanie wyciagna,spoko...Niczym Osamę..

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

Sputnik
Nie e.e! Nigdy nie ufaj USA! Bin Ladena sami stworzyli i koniec tematu bo musiałbym z 5 stron napisać o co chodzi :)

Jako szachista lubię jasne reguły i przewiduję 3 warianty na przód.
Niestety są tacy co wykurw.ą stolik do gry.

Wariant I - Putin się podda? - nigdy! Nie ma nic do stracenia a chce przejść do hostorii.

Wariant II - Putin wygra? - wątpliwe gdyż wkurw.ł 99% świata

Wariant III - Akcja atomowa  - no Way :) zdezolowane ładunki, brak celów... Nic tam nie działa!!!!

-mogę się mylić więc proszę o konstruktywne info :)
Pozdrawiam

1234 ... 6