Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

byłam przy tym
Jestem osobą. Nie powinieneś po chamsku traktować mnie jak rzecz i pisać o mnie "coś". Mama nie nauczyła kindersztuby?

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

byłam przy tym
Rozmawiam z Wenus a nie z tobą i nie będziesz mi chłopcze mówił, co mam robić ani nie będziesz mnie stąd wyrzucał. Za kogo ty się synku uważasz?

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez byłam przy tym
myśli Pani, ze będzie tutaj Pani jedyną osobą mnie prowokującą - przypuszczam, ze co chwila będziemy tutaj mieli nieproszonych gości-ja do anonimów atakujących zza krzaka mam awersję

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez byłam przy tym
zaczynasz prowokatorko  wchodzic ze mna w zwarcie? nie jestem dla ciebie chlopcem ani synkiem- pytam się czego tutaj szukasz?

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez byłam przy tym
Stwierdzenie, iż ktoś tam nie jest obiektywny to chyba nie jest tożsame z obrażaniem. Poza tym ciężko mi się odnieść do tego co piszesz, bo to jedynie ogólne stwierdzenia.

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

byłam przy tym
Nie chce mi się cytować agresywnej i prowokacyjnej "tfurczości" Darrio, zwłaszcza, że została usunięta. Zacytuję więc zdanie Serenity: "Nie życzę sobie tego typu nacisku na Administrację, a wątek tym razem kieruję do kosza. Następnym razem mogę nie mieć tyle cierpliwości."
Darrio niestety nie posłuchał i natychmiast założył nowy wątek, w którym ponownie agresywnie i brutalnie zaatakował administratorkę. I w ten sposób wyczerpał jej iście anielską cierpliwość. Więc wyleciał.

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

byłam przy tym
Nie rozśmieszaj mnie tymi swoimi "zwarciami". Zwarcie to ty chyba masz w mózgu. I nie twoja sprawa, co ja tu robię.

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez byłam przy tym
założyłem watek dyskusyjny na temat illuminatusa nie po to żeby lądowal w koszu, więc jak to się stało wyrazilem swoje oburzenie-a Pani Serenity ma przerost ego i uzytkowników Atlantydy traktuje jak przedszkolaków-ja nawet nie używałem w stosunku do nie słów obraźliwych ale jedynie stanowczych - chciałem jej otworzyć oczy na to co się dzieje, ale ona ma klapki jak koń
12345