Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Lwiczka9
Zwyczajnie Darku...kaczyland nie bedzie wieczny:) Fundamentalisci na dluszy dystans nie maja szans.

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

dziewczyna z perłami
Cześć. Widzę nowe wiadomości. Oj...Darku jak zależało ci na forum Serenity trzeba było się  wkomponować w całość, a nie stawiać jej ultumatum Lothar albo Ty. I to wtedy, gdy zawsze wybiera Lothara. A nie mówiłam...!
Nie czytam tamtego forum, ale sądzę, że byłoby nadal tak jak było. Kolejne rzeczy są do przewidzenia. Przypuszczam, że Walkiria będzie sławić wielkość Ilumi, który świecił już nad jej czołem. Lada chwila poza polityczną stroną przyjaźni i wrogości pojawi się rywalizacja o męskie Oko.
"Nawiedzenia kapłańskie" to nie dla ciebie...

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

da®®io
ja poczułem się osaczony przez konserwowych-awantura poszła o illuma, zajrzyj do kosza na Atlantydzie, a zobaczysz co napisałem i to szybko:) bo to za chwilę to napewno zniknie
 ( ja mam kopię tego wpisu - jakby co )

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

dziewczyna z perłami
Trochę udało mi się przeczytać.  Za najważniejszą i decydującą odpowiedź Serenity dla ciebie uważam:
"Iluminatus wnosi więcej niż pan i ja razem wzięci..."( Serenity w koszu). No cóż ...Iluminatus to stan umysłu do którego dąży Serenity i nie tyko ona. Jak żądny sprawiedliwości ojciec będzie ich napominał o prawdzie i moralności. Superego tamtego forum.

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

tym wrogim wobec mnie posunięciem jedynie potwierdziła moją tezę o " pani parasolkowej " i o otaczających ją płaszczących się " dworzanach "

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

da®®io
móglbym tam wejść z anonima, i zaznaczyć swoją obecność, ale irytuje mnie ta procedura  " z robotem " bo na operze ona nie funkcjonuje

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

da®®io
po moim zniknięciu z wyspy stoczy się ona w absurdy konserwowej paranoi

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

dziewczyna z perłami
Darku, przykro mi, że to muszę napisać, ale nie ma ludzi niezastąpionych.  Serenity nie uchronisz przed nią samą. Może zatopiona atlantyda to przeznaczenie?
12345