Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Wenus
Co się stało?

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

da®®io
wywaliła mnie Serenity za moje Ultimatum w sprawie Illuminatusa-zajrzyj do Atlanydowego kosza - gdy jej napisałem takie zdanie
 " i na tle takiego osobnika pani mnie stygmatyzuje i poniża tylko za to, że czasem w słusznej sprawie użyję ostrzejszych słów, a komu to się nie zdarza? jestesmy dorośli a tutaj nie jest przedszkole " i " tak nieobiektywnie i nieuczciwie nie mozna administrować-zawiodłem się na Pani-nasze drogi się rozeszły" i to ją tak oburzyło -wejdż tam do kosza

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

da®®io
a zaczęło się gdy odpisując lwiczce zamiesciła screena z tego forum na którym użyto.mojego przykładu jako osoby na którą szuwar " patrzy przez palce" i to juz mnie zjeżyło, ze pada taki argument o mnie do lwiczki, a dzisiaj jak ten naziol-ill zaczął atakowac lwiczkę, pod kątem politycznym to nie wytrzymałem bo to także było do mnie i się zaczęło

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

da®®io
Serenity czekała na pretekst żeby mnie wywalić pisała o tym przed swiętami-ja nie.wiem co się z nią porobiło-kiedyś wydawała mi się interesującą wirtualna znajomą, ale przeszła jakąś niepokojącą odmianę na gorsze

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

da®®io
mnie tam może nie być-najgorsze jest to że znikły moje wpisy przeciwstawiające sie temu obłędnemu jadowitemu bełkotowi konserwatywnych agresorów-pluralizm wypowiedzi na tamtym forum został całkowicie zburzony

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Wenus
No właśnie zerknęłam i ta nie ma żadnych Twoich wpisów. Myślałam, że sam usunąłeś swoje konto.

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Darku, jeśli zostałeś zbanowany to daj sobie spokój z tamtym forum.  Ja nigdy nie pcham się tam gdzie mnie nie chcą. Poza tym Twoja obecność daje pożywkę osobom,  które są tam tylko po to aby Cię prowokować i to daje im frajdę. Jak znikniesz to ukiszą się we własnym sosie a na forum świat się nie kończy, to tylko czasoumilacz :)

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

ale w tamtym koszu jest zacytowany mój wpis-w którym domagam się od niej stanowiska w sprawie tego wielonicka illuma i to był ten moment który uruchomił to domino
12345